دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

با چالش مجازی سامان، بدوید و جایزه بگیرید

گروه مالی سامان باهدف ترویج ورزش همگانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگ‌ترین چالش دو مجازی را برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اعطای تسهیلات به ۴۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی خبر داد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش اعتبارات تسهیلات پرداختی به بازنشستگان خبر داد گفت: با افزایش اعتبارات این ردیف به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری ، امکان پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان فراهم شده است.

ثبت نام خودروهای تولید داخل با قیمت های ثابت

ثبت نام از متقاضیان خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا از صبح روز چهارشنبه آغاز شد.

چگونه فایل PDF را به PowerPoint تبدیل کنیم؟

این گزارش نحوه تبدیل فایلهای مختلف با فرمت PDF به PowerPoint را به کاربران رایانه آموزش می دهد.

پنجره هوشمند سامسونگ برای کمک به تولید ویتامین D

شرکت "سامسونگ" یک پنجره هوشمند جدید تولید کرده که در طول روز، طیف کامل نور طبیعی را ساطع می‌کند تا شبیه‌ساز نور خورشید باشد.

ماجرای حبس فرکانس‌ها؛ اختلاف صداوسیما و وزارت ارتباطات

در سال ۲۰۰۶ در نشستی بین المللی و بسیار مهم در ژنو سوییس این پیشنهاد تبدیل به مقررات شد. در نشست ژنو محمود خسروی معاون وقت وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه عبدالعلی علی عسکری معاون فنی آن زمان سازمان صداوسیما ورییس کنونی این سازمان حضور پیدا کردند و به عنوان نمایندگان ایران مقررات جدید را پذیرفتند و امضا کردند.

در پیام نوروزی؛ رهبر انقلاب سال ۱۳۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

وزارت ارتباطات اعلام کرد: هشتمین مرحله جذب نیروهای امریه آغاز شد

وزارت ارتباطات هشتمین مرحله فراخوان جذب نیروهای امریه را اعلام کرد.

در همایش "بیو الکترومغناطیس" دانشگاه علم و صنعت مطرح شد خطرات ناشی از پرتوهای موبایل و کابل‌های فشار قوی بر بدن/کودکان و نوجوانان قربانیان رده اول

عضو هیئت‌علمی گروه فیزیک و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نتایج تحقیقات جهانی در زمینه اثرات مخرب میدان‌های مغناطیسی تلفن‌های همراه گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پرتوگیری ناشی از تلفن‌های همراه در نوجوانان و کودکان به دلیل نازک‌تر بودن پوست سر و جمجمه بیشتر است، ضمن آنکه بزرگترین مقدار پرتوگیری در آن سمتی از سر صورت می‌گیرد که تلفن همراه در آن سمت نگه داشته می‌شود.

مطالب پر بازدید آرشیو