شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

۴۹ گیگابایت اینترنت هدیه به متقاضیان خرید سیم کارت

متقاضیان خرید سیم کارت از طریق ثبت‌نام در طرح هفت رایتل ۴۹ گیگابایت اینترنت، هدیه می‌گیرند.

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

ارائه پنجاه گيگابايت اينترنت هديه به رايتلي‌ها و غيررايتلي‌ها

شركت خدمات ارتباطي رايتل، ۵۰ گيگابايت اينترنت همراه تحت عنوان طرح «هديه فرهيختگان» براي مشتركين خود در نظر گرفت.

۵۰ میلیون تومان جایزه با طرح یلدای داغ رایتلی

در طرح یلدای داغ رایتلی، یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی و ۵ جایزه ۵ میلیونی از طریق قرعه‌کشی و هم‌زمان با شب یلدا به مشترکین رایتل اهدا خواهد شد.

آسیاتک از طرح دمو رایگان استفاده از زیرساخت ابری خود رونمایی کرد

رایانش ابری روشی امن، مطمئن برای کسب و کارهایی است که به دنبال بهترین و کم هزینه ترین روش جهت مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات خود میگردند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح کاری خود و همچنین بهره مندی از مزایای این تکنولوژی به استفاده از خدمات زیر ساخت ابری روی آورده اند.

۹سالگی رایتل، سال سود و صعود

۳۰ آبان ۹۹ شرکت خدمات ارتباطی رایتل وارد نهمین سال‌ روز آغاز فعالیت‌اش شد.

در نشست خبری مطرح شد حس خوب مشتریان، سرفصل برنامه های پیش روی سامانتل

مهندس قهری مدیرعامل سامانتل، در نشست خبری با اصحاب رسانه که درحاشیه ی رونمایی از پوستر ۹ واره سامانتل برگزار شد با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: وقتی ما رو در رو با هم صحبت می کنیم لبخندها حس مناسبی را منتقل می کنند که متاسفانه امروز ماسک ها احساسات آدمها را پنهان می کنند و ما نمی توانیم لبخندها را ببینیم.

رونمایی از پوستر ۹واره سامانتل با حضور اصحاب رسانه

آیین رونمایی از پوستر ۹ واره سامانتل صبح امروز با حضور مدیرعامل سامانتل، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این اپراتور نسل جدید برگزار شد .

مدیرعامل ایرانسل: رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست

مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.

مدیرعامل رایتل از دستاوردهای شش ماهه اول ۹۹ این شرکت می گوید

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل از افزایش ۷۳ درصدی درآمدهای عملیاتی خود در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو