شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

مبین‌نت برترین اپراتور حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها شد

مبین‌نت براساس اعلام رسمی وب‌سایت رگولاتوری، به عنوان برترین اپراتور حوزه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها معرفی شد.

استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.

اختلال در سرویس های موبایل سامانتل در سراسر کشور

روابط عمومی سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با صدور اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در شبکه تلفن همراه مشترکین این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.

آمار آخرین ترابردهای موفق

آخرین آمار ترابردها که توسط رگولاتوری منتشر شده، حاکی از انجام بیش از ۱۱ هزار ترابرد تکمیل‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ است.

اپلیکیشن «شاتل موبایل من» پوست انداخت

شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» به‌منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل خبر داد.

به مناسب روز پدر و روز جهانی مادر سامانتل به همه ی مردم ایران هدیه می دهد

به مناسب سال روز میلاد مبارک امیرمومنان حضرت علی ( ع ) بعنوان روز پدر درجوامع اسلامی و تقارن آن با دومین یکشنبه از ماه می ( روز جهانی مادر )، سامانتل به قید قرعه به مردم ایران هدیه می دهد.

امضای تفاهم نامه همکاری مابین سامانتل و شرکت ایران ارقام

شركت های سامانتل و ایران ارقام با هدف استفاده از توان و ظرفیت های دوشرکت درجهت ارایه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس ازفروش به مشترکین یکدیگر تفاهم نامه همکاری تدوین و امضاء کردند.

عرضه پیش شماره های رند سیم کارت سامانتل در جشنواره قاصدک

سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، در مقطع زمانی ۹/۹/۹۸ تا ۹/۹/۹۹ جشنواره ای برای فروش پیش شماره های کم نظیر ۰۹۹۹۹ خود برگزار می کند.

اپراتورهای مجازی خدمات خاص یک سازمان را به مخاطبین ارائه می‌دهند

مدیرعامل شرکت آرین تل گفت: اپراتورهای مجازی در عین تعامل با اپراتورهای زیر ساختی کشور، خدمات خاصی را به مخاطبین هدف یک سازمان و یا یک مجموعه ارائه می‌کند و رقابتی با آن‌ها ندارند.

ایرانیان نت و زیان های ملی آن/ چه کسی پاسخگوست؟

پروژه بی بدیل ملی FTTH با ثبت پروانه به نام شرکت ایرانیان نت درسال ۱۳۹۱برای مدت ۶ سال در فاز صفر ویک باقی مانده و به دلیل دوره انحصار و صیانت پیش بینی شده برای این اپراتور تازه وارد، اجازه فعالیت دراین زمینه به سایر اپراتورها نیز داده نشده است

مطالب پر بازدید آرشیو