جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

با وجود مشکل کرونا صنعت اپراتوری در آسیا و اقیانوسیه، به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‎دهد.

طبق آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۹، حدود ۲.۸ میلیارد کاربر تلفن همراه به صورت سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی در آسیا و اقیانوسیه وجود دارند که می‌توان گفت این میزان، حدود ۶۶ درصد تمام کاربران سیم کارت‌های دائمی و اعتباری در دنیا محسوب می‌شود.

آمار آخرین ترابردهای موفق

آخرین آمار ترابردها که توسط رگولاتوری منتشر شده، حاکی از انجام بیش از ۱۱ هزار ترابرد تکمیل‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ است.

تیر خلاص به کلاهبرداری‌های «وس»

سرویس‌های ارزش افزوده با اعلام شکایات مشترکان و پرونده‌های میلیاردی شرکت‌های متخلف به یکی از جنجالی‌ترین مباحث حوزه ارتباطات تبدیل شده بود و در نهایت در آخرین اقدام برای مقابله با این کلاهبرداری‌ها، مصوبه‌ای جهت الزام دریافت درخواست خدمات از سوی مشترک و صدور جداگانه صورت‌حساب برای این خدمات برای صادر شد.

تکلیف خدمات ارزش افزوده مشخص شد

دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع دهد و همچنین برای مشترک به‌صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

سامانه ضدعفونی گوشی‌های سامسونگ آمد

سامسونگ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کرده که با بهره‌گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشی‌های گلکسی را در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان ضدعفونی خواهد کرد.

اپلیکیشن «شاتل موبایل من» پوست انداخت

شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» به‌منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل خبر داد.

به مناسب روز پدر و روز جهانی مادر سامانتل به همه ی مردم ایران هدیه می دهد

به مناسب سال روز میلاد مبارک امیرمومنان حضرت علی ( ع ) بعنوان روز پدر درجوامع اسلامی و تقارن آن با دومین یکشنبه از ماه می ( روز جهانی مادر )، سامانتل به قید قرعه به مردم ایران هدیه می دهد.

امضای تفاهم نامه همکاری مابین سامانتل و شرکت ایران ارقام

شركت های سامانتل و ایران ارقام با هدف استفاده از توان و ظرفیت های دوشرکت درجهت ارایه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس ازفروش به مشترکین یکدیگر تفاهم نامه همکاری تدوین و امضاء کردند.

سیم‌کارت‌هایی که نباید بخرید

در روشی جدید از کلاهبرداری، با افراد تماس گرفته می‌شود و با وعده سیم‌کارت‌هایی با شماره رند و یا هم‌شماره سیم‌کارت‌های اعتباری‌شان که قیمتی پایین‌تر از معمول دارند،‌ آن‌ها را فریب می‌دهند.

همزمان با دهه فجر؛ ۱۰ شهرک صنعتی به امکانات ارتباطی نوین مجهز شدند

شرکت مخابرات منطقه تهران از تجهیز ۱۰ شهرک صنعتی به امکانات ارتباطات نوین باندپهن و تلفن ثابت برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان داخلی و صاحبان مشاغل خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو