شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

مدیرعامل ایرانسل: رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست

مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.

مدیرعامل رایتل از دستاوردهای شش ماهه اول ۹۹ این شرکت می گوید

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل از افزایش ۷۳ درصدی درآمدهای عملیاتی خود در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد.

توسط مخابرات؛ سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس تلفن یار با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشترکان، اجرایی می شود.

مبین‌نت برترین اپراتور حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها شد

مبین‌نت براساس اعلام رسمی وب‌سایت رگولاتوری، به عنوان برترین اپراتور حوزه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت در تهران و مراکز استان‌ها معرفی شد.

به دلیل مزاحمت پیامکی قطع بیش از ۳۰۰ هزار سیم کارت های شخصی

۳۳۳ هزار و ۳۵۴ سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع شد.

بهترین اپلیکیشن ها؛ درسیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی می شوند

ثبت نام برای حضور در سیزدهمین جشواره وب و موبایل ایران تا ۳۰ آبان ماه انجام می شود و داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره در ۵ شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه های ویژه از اول آذرماه آغاز می شود.

امکان مشاهده آنلاین صورتحساب تلفن ثابت درپرتال مخابرات

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند صورتحساب خود را از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.

استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.

۴ واقعیت درباره رشد اپلیکشین های موبایلی در جهان

بنابر داده‌های آماری در سال ۲۰۲۰، مردم این روزها اپ‌های بیشتری را دانلود می‌کنند، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با اپ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و زمان‌ بیشتری در شبانه روز را صرف این اپلیکیشن ها می‌کنند.

اختلال در سرویس های موبایل سامانتل در سراسر کشور

روابط عمومی سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با صدور اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در شبکه تلفن همراه مشترکین این اپراتور در سراسر کشور خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو