شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

اولین شماره ی نشریه الکترونیکی کارخانجات مخابراتی ایران منتشر شد

نشریه الکترونیکی لکما با همت و تلاش روابط عمومی کارخانجات مخابراتی ایران و با هدف تبیین مسایل سازمانی، ترویج مطالب علمی، ایجاد سرگرمی های فرهنگی و اطلاع رسانی رویدادها به کارکنان، سهامداران، مشتریان وعلاقمندان به فعالیت های این شرکت متتشر شد.

مسیر پیچیده به‌روزرسانی ویندوز ۷ به ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ در حال ورود به بازار است و میلیون‌ها رایانه شخصی برای ارتقا رایگان به این نسخه از سیستم عامل جدید مایکروسافت واجد شرایط هستند.

محمدجواد آذری جهرمی: هوای تازه

نگاه به روابط بین‌الملل و تعاملات جهانی، گویی برای برخی از گروه‌های سیاسی موضوعی جز برقراری چیزی مشابه نفت در برابر غذا یا همان حداقل تعامل برای «زنده ماندن» نیست. این همان تفاوت هفتم میان دو رویکرد «زنده ماندن» و «زندگی کردن» است.

یادداشت ششم جهرمی در حوزه انتخابات: رفاه صدقه‌ای یا رفاه توسعه‌ای

بخواهیم یا نخواهیم، هر روز یکی از هزاران چهره‌ دردِ فقر و کم‌برخورداری رژه می‌رود در برابر چشمان ما. دردِ «زنده ماندن» که نه می‌شود ندیدش و نه می‌شود در برابرش واکنشی نشان نداد.

برگزاری وبینار تخصصی هوش تصمیم گیری (Decision Intelligence)

مرکز آموزشهای تخصصی متاکو با همکاری مرکز یادگیری مجازی و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی، وبینار تخصصی Decision Intelligence “ هوش تصمیم¬ گیری” را برای اولین بار در ایران برگزار می کند.

چگونه می‌توان حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد را محافظت کرد؟

نشست هفتم از مجموعه نشست های افق درتاریخ ۲/۱۰/۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۹به موضوع حفاظت از داده ها و حریم خصوصی با تمرکز بر حقوق کاربران و وظایف توسعه دهندگان فناوری می پردازد.

آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۸

کسانی که علاقمند به فراگیری نرم‌افزارهای گرافیکی هستند می توانند فتوشاپ ۲۰۱۸ را در مدت ۸ ساعت به طور رایگان در مکتب خونه آموزش ببینند.

بازی‌های رایانه‌ای اتلاف وقت نیست، کافی است از بچه‌ها بپرسید

اگر می‌خواهید بیشتر با بچه‌هایتان باشید، نگاه منفی‌تان به بازی‌های رایانه‌ای را کنار بگذارید.

وبینار مدیریت داده محور کسب وکار دردانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود

سومین وبینار مدیریت داده محور کسب وکار از سلسله وبینارهای دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس ، با عنوان چارچوب اقتصاد داده محور برگزار می شود.

«فیلیمو مدرسه» وارد بازار آموزش مجازی شد

«فیلیمو مدرسه» با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» از امروز (۱۶آذر) به طور رسمی فعالیتش را در حوزه آموزش مجازی آغاز کرد. خدمات این سرویس جدید هلدینگ صبا ایده برای مناطق محروم رایگان است.

مطالب پر بازدید آرشیو