پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

مهلت ثبت‌نام غرفه‌داران نمایشگاه "اینوتکس" تمدید شد

دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۱ رسما اعلام کرد که مهلت ثبت نام غرفه داران در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری تا ۲ اردیبهشت تمدید شد.

مجمع عمومی به طور فوق‌العاده سازمان نصر تهران شنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار خواهد شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ساعت ۹ صبح روز شنبه سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

از سخت افزارها و خدمات دیجیتالی چینی دوری کنید

وزارت امنیت داخلی آمریکا به شرکتهای آمریکایی درباره استفاده از تجهیزات سخت افزاری و خدمات دیجیتالی که توسط شرکتهای چینی ایجاد شده یا به آنها مرتبطند، هشدار داد.

شرکت در جشنواره‌ی اپلیکیشن هپ بانک ملی ایران تا ٢٠ دی تمدید شد

به دلیل استقبال گسترده جوانان، مهلت شرکت در جشنواره اپلیکیشن هپ ویژه نوجوانان (تا ۱۸ سال) که از دوم آذرماه با شعار با هپ رویاهاتو بساز آغاز شده است، تا بیستم دی ماه تمدید شد.

وبينار اقتصاد داده محور (Data-Driven Economy) دردانشگاه تربیت مدرس برگزار شد

وبینار "چارچوب اقتصاد داده محور" به همت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تربیت مدرس و گروه مشاوران مدیریت داده محور کسب و کار، در روز پنج شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰، برگزار شد.

همایش مجازی نقد و تحلیل لایحه دولت در مورد مشارکت عمومی – خصوصی برگزار می شود

همایش مجازی نقد و بررسی لایحه مشارکت عمومی و خصوصی دولت ، فردا یکشنبه ۳۰ اذر ۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود ؛ و هدف آن تبیین مختصات انقلاب رفتاری در نظام تامین مالی کشور است.

نشان بازار عوض می‌شود؛ تازه اما آشنا

بسیار خوشحالیم که در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از نشان (لوگو) تازه‌ی بازار رونمایی می‌کنیم.

دریافت غیرحضوری کدپستی آسانتر شد

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست گفت: با تجمیع سامانه‌های مختلف کدپستی ده‌رقمی، دریافت غیرحضوری کدپستی برای شهروندان آسانتر شد.

با حکم مهندس آذری جهرمی سعید کریم زاده به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سعید کریم زاده به مدت دو سال به عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند .

وزارت ارتباطات هشدار داد: کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام آذری‌جهرمی

در پی شکایت تعدادی از مشترکان تلفن‌ همراه از نوعی کلاهبرداری از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه برنده‌شدن در یک مسابقه رادیویی آن‌هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسر مبالغی از حساب برخی مشترکان، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو