جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

بیل گیتس از هیأت مدیره مایکروسافت کناره گرفت

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت از هیأت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.

کدام غول‌های تکنولوژی در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند؟‍!

در روزهای اخیر بسیاری از شرکت های تکنولوژی اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد ندارند که کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کنند.

اینتل و سونی هم از کنگره جهانی موبایل پا پس می‌کشند!

گزارش‌ها حاکیست که بسیاری از شرکتهای بزرگ تکنولوژی همچون اینتل و سونی نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، نمی‌خواهند در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۲۰ شرکت کنند.

حمله هکری به گیت وی بین الملل زیرساخت، دلیل اختلال امروز اینترنت است

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، دلیل بروز اختلال ظهر امروز در شبکه اینترنت را حمله هکری توزیع شده از مبدا شرق آسیا و شمال آمریکا به گیت وی بین‌الملل زیرساخت عنوان کرد.

به‌دنبال انصراف شرکت‌های تکنولوژی کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!

شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۲۰) انصراف داد.

به ریاست ستار هاشمی، در اسلام‌آباد صورت گرفت برگزاری نخستین اجلاس مشترک ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و پاکستان

نخستین اجلاس کمیته همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

تحویل "ظفر" به وزارت ارتباطات/ ایرانیان در انتظار پیام فارسی از فضا

طی مراسمی، ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت به منظور قرار گرفتن در مدار زمین توسط وزارت دفاع، به وزارت ارتباطات تحویل می‌شود و با پرتاب آن ظفر پیام فارسی به ایستگاه زمینی مخابره خواهد کرد.

در تالار وزارت کشور برگزار شد هفتمین همایش ملی فناوری اطلاعات با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

سه محصول فناوری اطلاعات برتر در هفتمین همایش ملی فناوری اطلاعات معرفی و چهار مدیر برتر فناوری اطلاعات و سه مدیر برتر شرکت‌های تحول‌آفرین تقدیر شدند.

سایت فیلتر شده چگونه رفع فیلتر می شود

درصورتی که وب‌سایتی فیلتر شده باشد، با مراجعه‌ به پرتال خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، می‌توان درخواست رفع فیلتر از آن سایت را ارایه کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو