یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

۷ نشانه تحلیل رفتن عضلات بدن / جدی بگیرید

تحلیل رفتن عضلات بدن با برخی علائم خفیف شروع می‌شود که در صورت عدم توجه، با گذشت زمان به آرامی پیشرفت خواهد کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران خبر داد؛ افزایش ابتلای گروه سنی ۵ تا ۱۷ سال به کرونا در استان تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به کاهش نرخ ترخیص و افزایش میزان مرگ و میر کرونا در استان تهران گفت: ابتلای گروه سنی ۵ تا ۱۷ سال به کرونا در استان افزایش یافته است.

چهارنکته برای یک زندگی سالم و طولانی

بر اساس نتایج یک مطالعه، اکثر مردم در شهرهای بزرگ و صنعتی دچار مشکلاتی چون استرس، کمبود خواب و اضافه وزن هستند و از بیماری های قابل پیشگیری ناشی از سبک زندگی ناسالم همچون بیماری های قلبی، سرطان، سکته مغزی و دیابت رنج می برند.

از سوی دولت؛ متن کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شد

دولت به منظور بازتاب شایسته تصمیمات و تلاش‌های مستمر و مؤثر ستاد ملی مقابله با کرونا و تأمین حقوق مردم بر آگاهی از حقوق و تکالیف خود اقدام به انتشار متن کامل مصوبات این ستاد کرد.

سهام عدالتی‌ها مراقب این پیامک‌ها باشند

پیامک‌هایی درمورد ثبت نام در سامانه سجام برای برخی مشمولین سهام عدالت ارسال و در آن اعلام شده است که اگر در زمان مشخصی در سجام ثبت نام نکنند، سود سهام را دریافت نخواهند کرد؛ درحالی که این موضوع صحت ندارد.

بشریت در سال ۲۰۲۱ با چه خطراتی روبه‌رو است؟

ازآنجایی‌که زندگی ما بیشتر به سمت آنلاین‌شدن گرایش پیدا می‌کند، در سال ۲۰۲۱ حملات سایبری مخرب بیشتری می‌تواند دنیای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد.

سفر به استان‌های شمالی ممنوع است

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت حاد بیماری کرونا در استان‌های شمالی کشور، ورود به این استان‌ها ممنوع است.

رئیسی : تصمیم گیری برای تشدید محدودیت‌ها در روز دوشنبه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: دوشنبه درباره محدودیت‌های شدیدتر تصمیم گیری خواهد شد، چراکه به شدت نگران موج چهارم کرونا هستیم.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛ ممنوعیت و محدودیت عبور و مرور در ۲۱ محور/ به تفکیک استان ها

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل یک درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سفر به ۷شهر قرمز شمالی، ممنوع/ محدودیت تردد شبانه همچنان پابرجاست

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که سفر به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

مطالب پر بازدید آرشیو