یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوناگون

پاسخ دیوان محاسبات به اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق‌ کارکنان در بودجه ۱۴۰۰

دیوان محاسبات به اطلاعیه اخیر سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص حقوق‌ کارکنان در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ پاسخ داد.

مراسم عروسی قبل از ساعت ۹ شب باید تعطیل شود؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پاسخ به اینکه ساعت کاری تالارهای پذیرایی اغلب بعد از ۹ شب است و با توجه به محدودیت تردد شبانه، آیا فکری برای تردد مهمانان این تالارها شده است، گفت: قطعا برای این مساله در ستاد کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

تردد بین شهری ، حدفاصل شهرهای زرد و آبی بلامانع است

نورمحمد فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اظهار کرد: به جز شهرهای قرمز و نارنجی، تردد بین شهری در شهرهای زرد و آبی بلامانع است و نیازی به صدور مجوز ندارد.

لیست دقیق اسامی شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی کشور امروز

بنابر اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا،درحال حاضرتعداد ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۳۰ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

تشریح فعالیت اصناف و ادارات در تهران پس از تغییر وضع به «زرد»

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران وضعیت اپیدمی کرونا در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط دو سوم از کارکنان بخش دولتی و غیر دولتی می‌توانند در محل کار خود حضور داشته باشند.

سفر به کدام شهرها جریمه دارد؟

با آزاد شدن تردد بین شهرهای زرد و آبی پس از ۵۰ روز ممنوعیت، برنامه‌ریزی برای سفرهای بین شهری از سر گرفته شد، هرچند هنوز تردد به ۳۷ شهر شمالی کشور ممنوع و مشمول جریمه است.

اعتراض بازنشستگان به متناسب‌سازی حقوق‌ها/‌ سفره‌هایمان خالی‌تر و کوچکتر شد!

بازنشستگان علاوه بر درخواست مجدد اجرای کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با سایر صندوق‌های بازنشستگی، به مسئولان وزارت رفاه و سازمان تأمین اجتماعی نسبت به شرایط معیشتی و همچنین حقوق اعتراض کردند.

اخبار جدید از اجرای محدودیت‌های تردد بین شهری در شهرهای زرد و نارنجی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت : در شهر‌های گروه زرد ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌ها با پلاک غیر بومی با یک استثناء بلامانع است.

تمامی دوربین‌های پایتخت، خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی می‌کنند

همزمان با ورود به فصل سرما و پدیده وارونگی هوا، آلودگی هوا در پایتخت افزایش می‌یابد. انجام معاینه فنی خودروها و موتورسیکلت‌ها و رفع ایرادات آن از جمله راهکارهای کاهش عدد شاخص کیفیت هوا هستند.

ثبت نام مسکن ملی شروع شد/ اعلام اسامی شهرها

مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن با ظرفیتی معادل ۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر در ۱۸۳ شهر از ۱۹ استان کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۸ دی ماه) آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

مطالب پر بازدید آرشیو