یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایر کسب وکارها

مایکروسافت می‌خواهد کاربران اپل و اندروید را به استفاده از ویندوز ترغیب کند

شرکت مایکروسافت سرمایه گذاری خود روی فعالیت ترکیبی را افزایش داده و قصد دارد به واسطه آن نفوذ سیستم عامل ویندوز را گسترش دهد و با راه‌اندازی یک خدمت جدید، کاربران اپل و محصولات اندروید را به استفاده از این نرم‌افزار مجاب کند.

آموزش تغییر میانبرهای کیبورد در فتوشاپ

در ادوبی فتوشاپ امکان تغییر میانبر کیبورد برای هر عملکرد دلخواهی وجود دارد. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه این کار را در کامپیوتر مک و ویندوز انجام دهید.

رگولاتوری با شورای رقابت برای اجرای مصوباتش توسط مخابرات به تفاهم رسید

رگولاتوری به عنوان بازوی نظارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوبه‌های گوناگونی برای رشد در بازار ICT و ایجاد شرایط رقابتی در نظر می‌گیرد که در این میان آنطور که خود رگولاتوری هم اذعان می‌کند این مصوبه‌ها تنها توسط مخابرات اجرا نمی‌شود.

افت ۶.۳درصدی ارزش بیت‌کوین در یک روز

بزرگترین ارز مجازی دنیا ۶.۳درصد از ارزش خود را در روز دوشنبه از دست داد و به ۳۳۶۵۶ دلار رسید.

صعود ارزهای دیجیتالی

ارزش همه ارزهای دیجیتالی مهم افزایش یافت.

ایران در میان ۷ کشور جهان با بیشترین میزان استخراج رمزارز

مجری طرح تامین برق مراکز استخراج رمز ارزها در توانیر گفت: به دلیل تعرفه‌های تخفیفی، ایران جزو هفت کشوری است که بیشترین میزان استخراج رمز ارز جهان در آن صورت می‌گیرد.

اختلال؛ عامل رقم‌های عجیب کرایه تاکسی‌ اینترنتی

مدیر بخش تجاری تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: دلیل افزایش خارج از عرف کرایه‌های تاکسی در روز گذشته به دلیل اختلالی بود که در سیستم به وجود آمد.

رمزارزها چه جذابیتی برای ایرانیان دارند؟

با تمام جذابیت‌ بازار رمزارزها، فعالیت ایرانیان در این بازارها با چالش‌های فراوانی همراه بوده است و دلیل آن نبود بسترهای قانونی مناسب برای فعالیت در این بازارها است و همچنان ابهامات زیادی برای پلتفرم‌های خدمات دهنده در این زمینه وجود دارد.

اپل زیر ذره بین ناظر آنتی تراست آلمان قرار می گیرد

سازمان آنتی تراست آلمان تحقیقاتی درباره احتمال سواستفاده اپل از موقعیت خود در بازار و به ویژه بخش اپ استور این شرکت انجام می دهد.

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت‌کوین

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در نمودارهای تحلیل ارزش بیت‌کوین ارزش بزرگترین ارز مجازی دنیا را که در زمان حاضر تا ۳۵۶۹۷ دلار کاهش یافته است، تا ۲۰۰۰۰ دلار پایین می‌آورد.

مطالب پر بازدید آرشیو