یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایر کسب وکارها

روبل دیجیتال قبل از سال ۲۰۳۰ در روسیه پول قانونی می‌شود

وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که راه اندازی روبل دیجیتال توسط بانک مرکزی این کشور یکی از پروژه های کلیدی دیجیتالی شدن در این دهه خواهد بود.

گوگل در کره جنوبی ۱۷۷ میلیون دلار جریمه شد

رگولاتور ضد انحصارطلبی کره جنوبی گوگل را به دلیل جلوگیری از سفارشی کردن نسخه های سیستم عامل اندروید ۲۰۷ میلیارد وون (۱۷۶.۶۴ میلیون دلار) جریمه کرد که دومین جریمه صادره علیه این غول فناوری آمریکایی در کمتر از یک ماه گذشته است.

ترسیم تصویری به‌روز از وضعیت فناوری و نوآوری کشور

معاونت علمی و فناوری هر سال گزارشی از پایش و ارزیابی فناوری و نوآوری را ارائه می‌کند تا تصویری به روز و واقعی از وضعیت این حوزه ترسیم شود.

وزیر ارتباطات‌: نماینده ویژه‌ برای کسب و کارهای دیجیتال منصوب می کنم

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه از پلتفرم های داخلی به عنوان یکی از مولفه های قدرت کشور حمایت می کنیم، گفت: به زودی نماینده ویژه‌ای در حوزه کسب و کارهای دیجیتال منصوب خواهم کرد.

عیسی زارع پور: تا دو ماه آینده شاهد حضور شرکت های نو آفرین در بورس خواهیم بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ‌ها) تاکید کرد که به منظور حل مشکلات این کسب و کارها و حذف موانع پیش روی این حوزه، طی روزهای آتی نماینده ویژه‌ای در حوزه کسب و کارهای دیجیتال منصوب خواهد کرد تا به مشکلات بخش خصوصی سریع‌تر رسیدگی شود.

بازگشت رنگ سبز به تابلوی معاملاتی رمزارزها

بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم صعودی شدند.

واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای آنلاین

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین تا ظرف مدت ۲ ماه خبر داد.

بازار بی جان رمزارزها

ارزهای دیجیتالی در محدوده نوسان کمی در حال معامله هستند.

مزایا و تأثیرات هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک چیست؟

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک با چنان سرعتی در حال رشد است که انتظار می رود درآمد هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۵ به ۳۶.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان برسد.

کارت‌های گرافیک دسکتاپ Arc اینتل با قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شوند

اینتل برای رقابت با شرکت‌های انویدیا و AMD آماده می‌شود و از سال آینده میلادی کارت‌های گرافیک Arc را روانه بازار می‌کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، بالاترین مدل‌های این محصولات می‌خواهند کارت‌های گرافیک انویدیا RTX ۳۰۷۰ و AMD RTX ۶۷۰۰ XT را به چالش بکشند و حداکثر ۵۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

مطالب پر بازدید آرشیو