یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایر کسب وکارها

محسن رضایی، متولی ارزهای‌دیجیتال در دولت شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقامات دولتی هم به موضوع قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال ورود کرده‌اند و محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، متولی ارزهای دیجیتال در دولت شده است.

بازار رمزارزها سبز شد، بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار صعود کرد

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به رنگ سبز درآمد و بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

خبری جدید برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز

سخنگوی صنعت برق ضمن هشدار به استخراج کننندگان غیرمجاز رمزارز، گفت: درصورتی که دستگاه‌های این افراد شناسایی و کشف شود، علاوه بر مجازات قبلی بر اساس مقراراتی که اخیرا به وزارت نیرو ابلاغ شده است، انشعاب این افراد قطع خواهد شد.

رگولاتوری حوزه رمزارز می‌تواند تاثیرات شگرفی روی کسب‌وکارهای مالی بگذارد

فعالان حوزه فین‌تک و رمزارز بر این باورند که در صورت تنظیم‌گری صحیح برای حوزه رمزارز، این دسته از دارایی‌های دیجیتال قادر خواهند بود به اقتصاد دیجیتال ایران کمک کرده و تاثیری شگرف روی کسب‌وکارهای مالی داشته باشند.

فشار به صنعت‌گران استخراج رمزارز به کشور آسیب می‌زند

رئیس هیات‌مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک با اشاره به لایحه مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی استخراج‌کنندگان رمزارز گفت: در حال حاضر شاهد محدودیت و فشار به صنعتگران بخش خصوصی در این زمینه هستیم، از طرفی با یک پدیده نوظهور مواجهیم که با استقبال عمومی مواجه شده است. قبول داریم کشور مشکل برق و انرژی دارد، اما اگر با این پدیده به‌درستی برخورد نشود باعث زیرزمینی و خطرناک شدن آن می‌شود و به کشور آسیب می‌زند.

وزیر ارتباطات: اشتغال «فناوری پایه» را راه‌اندازی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از کارهایی که قصد راه‌اندازی آن را داریم، اشتغال فناوری پایه است که یک سر آن به فرهنگ و سر دیگر به فناوری متصل است.

فعالیت ۳۵۰ هزار کسب‌ و کار در بستر اینترنت

مدیر واحد پایش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فعالیت ۳۵۰ هزار کسب و کار در بستر اینترنت خبر داد؛ البته این آمار کسب‌وکارهای فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی را در بر نمی‌گیرد.

بیتکوین در آستانه ثبت رکورد قیمتی جدید

بیتکوین در ادامه رکوردزنی های خود وارد کانال ۶۳ هزار دلاری شد.

رمزارزها همچنان در مسیر صعود

بیتکوین کماکان پیشتاز صعود در بازار رمزارزهاست.

فیلیمو و نماوا دست به دامن رئیس جمهور شدند

هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های ویدئویی آنلاین در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی ضمن تشریح وضعیت نظارت بر شبکه نمایش خانگی و سردرگمی فعالان این حوزه بین اظهارنظرهای عجیب نهادهای دولتی و حاکمیتی درخواست کردند این موضوع به شکل جدی و فوری و با استفاده از نظرات و دغدغه‌های فعالان این عرصه در انجمن VOD مورد بررسی قرار بگیرد. از نگاه این انجمن، برخوردهای کاملاً سلیقه‌ای فعالان این حوزه را ناامیدتر می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو