چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

محمدرضا بیدخام: کمترین اخلال در حوزه‌های ارتباطی به واسطه قطعی‌ برق

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت : کمترین اختلال را در حوزه‌های ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت با وجود قطعی مکرر برق در هفته گذشته داشتیم.

وزیر ارتباطات محل هزینه شدن درآمدهای مخابرات را در مجلس گزارش می‌دهد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره محل هزینه درآمدهای مخابراتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سرویس های ویژه تلفن ثابت به صورت تلفنی ارایه می شود

مشتریان مخابرات می توانند درسراسر کشور با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از خدمات تلفن ثابت خود بهره مند شوند.

کد ۴۵۱۱۵ در اختیار اورژانس قرار گرفت

شرکت مخابرات ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد در خواست سازمان اورژانس کشور مبنی بر اختصاص خطوط تلفنی ویژه از سوی مخابرات منطقه تهران به مرحله اجرا درآمد!

درخواست حمایت مجلس از واقعی کردن تعرفه‌های مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت مجلس از این شرکت و واقعی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد.

مدیرعامل جدید مخابرات: رشد صنعت ICT در گرو افزایش منطقی تعرفه است

مدیرعامل جدید مخابرات با اعلام اینکه احیا و گسترش زنجیره تامین شرکت مخابرات ایران و جهش تولید در بخش ارتباطات، وابسته به افزایش تعرفه های مخابراتی است ، اظهار داشت: رشد صنعت ICT در گرو افزایش منطقی این تعرفه است.

فریب ارسال پیام های تلفنی جعلی برنده شدن در مسابقات را نخورید

مخابرات منطقه تهران نسبت به ارسال پیام های جعلی از سوی افراد سودجو در خصوص برنده شدن، اهداء جوایز و یا مراجعه شهروندان به دستگاه عابر بانک هشدار داد.

خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.

شرکت مخابرات ایران لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

در دهمین دوره ارزیابی رضایت مندی مشتریان ، شرکت مخابرات ایران ، به دلیل مشتری مداری و تلاش حداکثری در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان خود، لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

مخابرات گزارش رگولاتوری را غلط و اشتباه ارزیابی کرد

طبق گزارش رگولاتوری، بالغ بر ۶۰ درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود، شرکت مخابرات ایران این گزارش را غلط و اشتباه ارزیابی کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو