پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

قابلیت پیام های حذف شونده واتس اپ گسترده تر می شود

واتس اپ تصمیم دارد به کاربران خود اجازه دهد هنگام شروع یک چت تازه به طور پیش فرض قابلیت پیام‌های حذف شونده را فعال کنند.

قابلیت Add Yours به اینستاگرام اضافه شد

هنوز چند روزی از عرضه عمومی‌ قابلیت استیکرهای حاوی لینک در اینستاگرام نمی‌گذرد که این شرکت ساعاتی پیش، امکان استفاده از قابلیتی جدید تحت عنوان Add Yours را در اختیار کاربران پلتفرم خود قرار داد.

واتس‌اپ احتمالا به‌زودی مدیریت محتوای فایل بکاپ را ممکن می‌کند

واتس‌اپ با اضافه کردن دکمه جدید «مدیریت حجم بکاپ» ظاهرا روی بهینه‌‌سازی این قابلیت کار می‌کند تا کاربران بتوانند هنگام تعویض دستگاه‌های خود، به انتخاب خودشان مشخص کنند از کدام محتواها فایل پشتیبان تهیه شود.

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام گفت که این جزو تصمیماتی نیست که در اختیار این وزارتخانه باشد.

مشکل جدید در اینستاگرام از امشب

اختلال در لود (نمایش) مدیا در اینستاگرام. محتوای پست‌ها و استوری ها برای برخی از کاربران لود نمی‌شود. در حال حاضر ریپورت مشکلات اینستاگرام در حال افزایش است.

هجوم میلیونی کاربران به سیگنال پس از قطعی واتس‌اپ

سرویس پیام رسان خصوصی سیگنال در مدت قطعی طولانی سرویسهای فیس بوک از جمله واتس‌اپ، با خیل عظیم کاربرانی روبرو شد که به عضویت این سرویس درآمدند.

ابهام در تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌‌های داخلی/ نرخ یک‌سوم یا یک‌پنجم قیمت اینترنت برای کاربران محاسبه می‌شود؟

مجلس امسال تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را یک‌پنجم اینترنت تصویب کرده است اما مصوبه قبلی وزارت ارتباطات تعرفه استفاده از پیام‌رسان داخلی را یک‌سوم قیمت اینترنت می‌داند. معاون وزیر هم حتی پس از قانون جدید، بر تعرفه قبلی تاکید دارد. اما کدام تعرفه معیار عمل است؟

کاربران واتس‌اپ کلید محافظت از اطلاعات رمزگذاری شده دریافت می‌کنند

شرکت توسعه ابزار پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد اواخر سال جاری میلادی قابلیت جدید برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات رمزگذاری شده را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند نحوه ذخیره کلید رمزگذاری مورد استفاده برای داده‌های خود را نیز انتخاب کنند.

دسترسی به سیگنال مختل شد

سرویس پیام رسان سیگنال به دلیل مشکل فنی برای برخی از کاربران در سراسر جهان غیرقابل دسترس شد.

انتشار ۳۷ ایموجی جدید در نسخه جدید یونیکد

کنسرسیوم یونیکد که مسئول طراحی و انتشار ایموجی‌هاست، پس از تاخیر ناشی از همه گیری کووید ۱۹ یونیکد ۱۴ را نهایی کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو