جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

سهم دولت قبل از مشکلات مخابرات /درخواست‌های بی‌پاسخ از آذری جهرمی

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم معتقد است که بخشی از دلایل مشکلاتی که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و کارکنان این شرکت با آن درگیرند به عملکرد دولت‌ گذشته باز می‌گردد.

امسال همه روستاها به پهن باند شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهم ترین راه کارهای توسعه اشتغال است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حکم معاون وزیر ارتباطات منصوب شد.

آنچه در ۱۴۰۰ بر مخابرات گذشت

بهارش پر بود از داعیه تحول، تولید و توسعه صنعت ارتباطات ، با امید شروع کرد ، نوید داد و با یک گل آغاز شد تا ثابت کند حریف است آن هم از نوع متفاوت.

هفت ترفند مخفی جی‌میل که همه باید بدانند

جی‌میل رابط کاربری ساده‌ای دارد، اما در عین حال هزاران هک و ترفندهای پنهان برای بهینه‌سازی تجربه کاربری در جی‌میل شما وجود دارد، از جمله لغو ارسال ایمیل.

مرکز مدیریت یکپارچه امنیت در وزارت ارتباطات ایجاد می شود

نماینده ویژه وزیر ارتباطات در امنیت فاوا گفت: از آنجاییکه وزارت ارتباطات متولی امنیت سازمان‌های غیرزیرساختی کشور است، راه اندازی مرکز مدیریت امنیت سایبری در مقیاس ملی، در دستورکار قرار گرفت.

کاربران بلوبانک با فعال کردن سرویس پاداش در خریدهای خود تخفیف می‌گیرند

دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن سرویس «پاداش»، می‌توانند از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، استفاده کنند. در سرویس جدید بلوبانک، بخشی از پول بعد از خرید به حساب کاربران برمی‌گردد.

صادق عباسی شاهکوه: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ادامه بررسی اصلاح مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود.

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

استفاده همزمان دو شماره در گوشی‌های عادی با اندروید ۱۳

اندروید ۱۳ به سوی انتشار کامل برای عموم کاربران پیش می‌رود و گوگل در این مسیر قابلیت‌های بیشتر و بیشتری را به این سیستم عامل جدید اضافه می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو