یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

پاسخ شیائومی به شایعه قفل شدن گوشی در کشورهای تحریمی

سخنگوی شیائومی اعلام کرد که این شرکت به‌صورت موقت، برخی از گوشی‌های هوشمند را قفل کرده بود تا درباره احتمال قاچاق این کالاها در بازار خاکستری تحقیقاتی صورت دهد و اکنون که تحقیقات کامل شده، می‌توان قفل دستگاه‌ها را باز کرد.

آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شود

طبق پیش بینی یکی از تحلیلگران محصولات اپل ، دو نسخه از آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شوند.

«دهکده هوشمند» سامانه‌ای خلاق برای توسعه فناوری‌ درمناطق روستایی

این روزها شرکت‌های خلاق هم پای دانش‌بنیان‌ها مشغول تولید محصولات خود هستند تا رفاه را به جامعه هدیه دهند. «دهکده هوشمند» یکی از این محصولات خلاق است که سعی در حل مشکلات روستاییان در دنیای فناورانه امروز دارد.

کارت‌های گرافیک دسکتاپ Arc اینتل با قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شوند

اینتل برای رقابت با شرکت‌های انویدیا و AMD آماده می‌شود و از سال آینده میلادی کارت‌های گرافیک Arc را روانه بازار می‌کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، بالاترین مدل‌های این محصولات می‌خواهند کارت‌های گرافیک انویدیا RTX ۳۰۷۰ و AMD RTX ۶۷۰۰ XT را به چالش بکشند و حداکثر ۵۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

دستگاه‌های غیرمجاز متصل به مودم را شناسایی کنید

یکی از دلایل افت سرعت یا مصرف غیرمعمول ترافیک اینترنت، هک شدن مودم وای‌فای است که با استفاده از اپلیکیشن‌، می‌توان دستگاه‌هایی که به مودم وصل شدند را شناسایی کرد و جلوی استفاده آنها از اینترنت را گرفت.

مدرنا واکسن ترکیبی می‌سازد

شرکت داروسازی مدرنا اعلام کرد، در حال ساخت واکسنی است که علاوه بر ایفای نقش خود به عنوان دوز تقویتی کووید ۱۹، هم‌زمان بتواند روی بیماری آنفولانزا نیز موثر باشد.

معرفی برچسب جدید برای شناسایی بات‌های خوب در توییتر

توییتر قابلیت جدیدی معرفی کرد که به حسابها امکان می دهد با افزودن یک برچسب به پروفایلشان، خود را به عنوان بات مشخص کنند.

دولت چین خواستار همکاری غول های فناوری این کشور شد

وزیر صنعت چین به شرکت های فناوری این کشور و از جمله علی بابا و تنسنت اعلام کرد باید از مسدود کردن وب سایت های یکدیگر دست بردارند و با هم همکاری کنند.

جنجال در آمریکا در پی دستور بایدن مبنی بر اجبار واکسن کرونا

بسیاری از جمهوری‌خواهانی که پیش از این اعلام کرده بودند واکسن کوید-۱۹ را دریافت نموده‌اند و مردم این کشور را به دریافت واکسن تشویق می‌کردند نیز به اجباری شدن واکسیناسیون اعتراض کرده‌اند.

ایتالیا خواهان شفاف سازی درباره عینک فیس بوک شد

سازمان حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک می خواهد درباره عینک هوشمندی که به تازگی عرضه کرده است، شفاف سازی کند.

مطالب پر بازدید آرشیو