یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

حالت تاریک به جستجوی گوگل در دسکتاپ اضافه شد

گوگل سرانجام حالت تاریک ( dark theme) را به جستجو در دسکتاپ اضافه کرد.

شرکت فایزر به دنبال مجوز تزریق واکسن در کودکان ۵ تا ۱۱ سال است

تصمیم ایالات متحده در مورد تزریق واکسن کووید ۱۹ فایزر/ بیو‌ان‌تک برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ شود.

۲ میلیارد دز واکسن نواواکس در دسترس قرار می‌گیرد

مدیر ارشد بازرگانی شرکت نواواکس گفت: حداقل ۲ میلیارد دز واکسن کووید ۱۹ شرکت نواواکس در سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود.

تگزاس حذف کاربر از پلتفرم‌ها به دلیل انتشار دیدگاه را ممنوع کرد

ایالت تگزاس آمریکا قانونی را برای شبکه های اجتماعی و سرویس های وب با بیش از ۵۰ میلیون کاربر وضع کرده تا کاربران را به دلیل انتشار دیدگاه‌هایشان از پلتفرم حذف نکنند.

کنفرانس جهانی اینترنت در چین/ نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی

شماری از شرکت‌های بزرگ فناوری کشورهای جهان تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای خود را در عرصه‌های مختلف فنی و علمی مرتبط با شبکه، فضای مجازی و خودروهای هوشمند در همایش جهانی اینترنت در چین به نمایش گذاشتند.

خودروهای رباتیک در راه هستند

کمپانی خودروسازی XPeng مشغول بررسی حوزه های رباتیک و اتومبیل های پرنده است که می تواند در اهداف بلندمدت آن نقش داشته باشد.

نظام سلامت محکوم به تحول است

حاضران در پنل رویداد آنلاین تحول دیجیتال در حوزه سلامت تاکید کردند نظام سلامت در آینده نه چندان دور حتما شاهد تحول دیجیتال خواهد بود و مقاومت‌ها در برابر این روند، تاثیری در ایجاد تحول نخواهد داشت.

لنوو از اولین تبلت‌های ۵G خود رونمایی کرد

لنوو از اولین تبلت‌های ۵G خود یعنی «تب P۱۱» و «تب P۱۲ پرو» با مشخصاتی قدرتمندتر از نسل قبل، مجهز به اسپیکرهای با کیفیت و طول عمر باتری نسبتا خوب رونمایی کرد.

مجلس با بررسی اولویت‌دار طرح تسهیل صدور مجوزهای برخی کسب و کارها موافقت کرد

نمایندگان در نشست علنی دیروز (۱۷ شهریورماه) مجلس با بررسی خارج از نوبت طرح تسهیل صدور برخی مجوزها برای کسب‌وکارها موافقت کردند. به گفته عضو کمیسیون اقتصادی، نمایندگان در این طرح سعی خواهند کرد فرآیند طولانی مدت و استعلام و تایید نهادهای مختلف برای دریافت مجوز را حذف کنند.

ورود استارتاپ‌ها به بورس یک چالش جدی است

فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران فقدان نیروی انسانی و مهاجرت آنان و همچنین چالش ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه را از چالش‌های جدید این اکوسیستم می‌دانند.

مطالب پر بازدید آرشیو