جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
الکامپ
الکامپ

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۰، امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور ۳۰۰ شرکت و در مسافت ۱۲ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

الکامپ

الکامپ ۱۴۰۰ در صورت قرمز شدن تهران برگزار نمی‌شود

مسئولان برگزارکننده نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ درسازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کردند درصورت تشخیص ستاد ملی مقابله باکرونا مبنی بر وضعیت قرمز شهر تهران، این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

ادامه مطلب

الکامپ

جزئیات برگزاری الکامپ ۲۶

مدیر اجرایی الکامپ با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تیرماه گفت: صنعت فاوا ابزار مهم و موثری جهت مقابله با کرونا به شمار می‌رود و در این دوران شرکت‌هایی متعددی ابتکارات و نوآوری‌هایی داشته‌اند که عرضه آن‌ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت دارد.

ادامه مطلب

الکامپ

ثبت نام برای حضور استارت‌آپها در الکامپ ۱۴۰۰ آغاز شد

ثبت نام برای حضور استارت‌آپ‌های متقاضی کانتر در بخش الکام‌استارز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ آغاز شد.

ادامه مطلب

الکامپ

وضعیت حضور بازیگران حوزه فناوری در نمایشگاه الکامپ چگونه است؟

الکامپ امسال قرار است به صورت فیزیکی برگزار شود و آنطور که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌گوید، این موضوع به خاطر خواسته تیم‌های استارتاپی و دیگر بازیگران حوزه فناوری انجام می‌شود.

ادامه مطلب

الکامپ

اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه ای؛

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با رعایت جدی تمامی پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ۱۸ تا ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

ادامه مطلب

بیست و ششمین الکامپ

الکامپ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می شود

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین متقاضیان جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می‌توانند از روز چهارشنبه، ۱۲ خرداد ماه اقدام کنند.

ادامه مطلب

الکامپ

نمایشگاه الکامپ ١۴٠٠، تیرماه برگزار می‌شود

نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

وزير

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ديدار با وزير زنان اندونزي

حضور 10 کشور در نمايشگاه الکامپ

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به برگزاري نمايشگاه الکامپ با حضور 800 شرکت از 10 کشور بيان کرد: 450 شرکت استارتاپ در الکامپ شرکت دارند که نقش زنان در اين زمينه 30 درصد است.

ادامه مطلب

الکامپ

افتتاح نمایشگاه الکامپ باحضور وزیرارتباطات

صبح امروز محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه با وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر فاوا و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، الکامپ را رسما افتتاح کردند.

ادامه مطلب