سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورها
سيم کارت

وزیر ارتباطات خبر داد

تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سیستم تغییر اپراتور تلفن همراه بدون تعویض شماره تا سال آینده خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت

رگولاتوری اعلام کرد؛

4 اپراتور اینترنت اخطار گرفتند/ توقف فروش اینترنت برای متخلفها

معاون رگولاتوری از اخطار توقف فروش اینترنت پرسرعت به اپراتورهای شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل و ارجاع پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

ادامه مطلب

دکل

اطلاع مشترکان از محل نصب دقیق آنتن‌‌ها امکان‌پذیر شد

اطلاع از کیفیت آنتن‌دهی موبایل در یک منطقه مورد نظر همواره مورد نیاز مشترکان است. به ویژه با عرضه اینترنت 3G و 4G، مقایسه کیفیت دیتای اپراتورها برای مشترکان پراهمیت شده است. با نقشه آنلاین پوشش شبکه اپراتورها، مشترکان می‌توانند ببینند در یک منطقه مشخص کدام اپراتور آنتن نصب کرده و پوشش بهتری دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

پوشش دهی مناطق گردشگری را در اولویت اپراتورها قرار داده‌ایم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه شورای اداری نهاوند، گفت: در توافق هسته ای توانستیم به آنچه که هدف گذاری کرده بودیم، دست یابیم و این اتفاق در تاریخ ماندگار خواهد بود.

ادامه مطلب

پيامک

کلاهبرداری‌ها ادامه دارد

کسی جلوی این پیامک‌ها را نمی‌گیرد؟

اپراتورهای مختلف ارتباطی و مخابرات بارها درباره پیامک‌هایی که گاهی با مضمون برنده شدن در قرعه کشی به دست مردم رسیده و به دنبال آنها سوء استفاده‌های متعددی صورت می‌گیرد اخطار داده‌اند با این حال همچنان این نوع پیامک ها به وفور و راحتی برای مشترکان ارسال می‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

اپراتورها چقدر به خزانه واريز مي کنند؟

طي سال‌هاي گذشته مديران عامل اپراتورهاي مختلف تلفن همراه بارها از واريز حدود نيمي از درآمدهاي خود به حساب خزانه دولت خبر داده اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

این اینترنت ارزان نیست

اپراتورهای مختلف تلفن همراه نسبت به ارائه‌ی بسته‌های تشویقی و تخفیفی مختلف تلاش دارند با این حال همچنان هزینه استفاده آزاد از اینترنت همراه ارزان محسوب نمی‌شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تفاوت خوش‌اقبالی و سوداگری در مسابقات پیامکی اپراتورها

پشت سرویس‌های پیامکی و مسابقه‌های اپراتورهای تلفن‌ همراه که با اعصاب برخی مشترکان بازی می‌کند، کسب‌ و کار پنهانی نهفته است، تجارتی که در آن افراد مشخصی به شغل «بازی‌» اشتغال دارند. کسانی که ماهیانه ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان شارژ می‌خرند و آخر ماه جایزه ۱۰۰ میلیونی را به خانه می‌برند و این ماجرا ادامه دارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

جریمه 158 میلیون دلاری دو اپراتور آمریکایی به علت صدور قبض های گران

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا دو اپراتور اسپرینت و وریزون را به علت تحمیل هزینه های اضافی به مشتریانش و صدور قبض‌های گران قیمت 158 میلیون دلار جریمه نموده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

"پروژه‌ی رومینگ ملی؛ از طرح تا اجرا"

منافع مالی اجرای رومینگ ملی برای اپراتورهای غالب

حال که گام نخست برقراری کامل رومینگ ملی برداشته شده و بر اساس این طرح، مشترکان و اپراتورها از منافع حداکثری برخوردار شدند، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به خبرنگار سیتنا می‌گوید که به دنبال برداشتن گام بعدی رومینگ ملی برای برقراری ارتباط متقابل مشترکان اپراتورها در راستای بهره‌مندی از خدمات نسل‌ بالا است.

ادامه مطلب