سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورها
دولت الکترونيک - فناوري

ارتباطات در 90درصد روستاها تا 18 ماه آینده توسعه می یابد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه توسعه ارتباطات در روستاها از اولویت های این وزارتخانه است، گفت: باید در 18 ماه آینده 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در حوزه ارتباطات توسعه داده شوند.

ادامه مطلب

اپراتورها

اپراتورهاي جديد مي‌آيند

ارائه برنامه‌هاي وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات به مجلس و اظهارات نمايندگان در موافقت و مخالفت با وي، همچنين ارائه ويديوي ارزان‌تر به مشترکان مخابرات و نهايي شدن موافقت‌نامه با شرکت « ام‌تي‌ان» آفريقاي جنوبي برخي از مهم‌ترين اخبار حوزه آي‌سي‌تي در هفته گذشته بود.

ادامه مطلب

علي اصغر عميديان

نظارت دقیق رگولاتوری بر اجرای ترابردپذیری شماره موبایل

معاون وزیر ارتباطات درباره ابهام کارشکنی در خروج مشترکان موبایل از اپراتور، گفت: این صحبت‌ها درست نیست، اپراتور مقصد تصور می‌کند اپراتور مبدا برای خروج مشترک مانع‌تراشی کرده اما بررسی لاگ کاربر خلاف آن را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل - سرعت اينترنت

وزارت ارتباطات اعلام کرد:

سرعت اینترنت بیش از 10 مگابیت بر ثانیه شده است

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرعت اینترنت بیش از 10 مگابیت بر ثانیه شده است.

ادامه مطلب

نظرسنجي

نحوه اعلام نارضايتي از سرويس‌هاي فناوري اطلاعات

در سامانه ارزيابي ميزان رضايتمندي کاربران حوزه سرويسهاي فناوري اطلاعات، اپراتورها براساس شاخص‌هاي کيفيت سرويس، تعرفه، سرعت، رسيدگي به شکايات، پشتيباني و وفاداري مشترک به صورت مکانيزه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

پیامک اعلام تماس از دست رفته هزینه دارد؟

طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می‌شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس‌بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه‌ای معادل 400تومان به حساب مشترک منظور می‌شود.

ادامه مطلب

همراه اول

طرح نوروزی همراه اول اعلام شد

به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد.

ادامه مطلب

سرويس اپراتور دوم موبايل ويژه ناشنوايان

سرویس اپراتور دوم موبایل ویژه ناشنوایان راه‌اندازی شد

اپراتور دوم موبایل با راه‌اندازی یک سرویس رایگان، برای نخستین بار در ایران، به مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود این امکان را داد تا به تماس‌گیرنده اعلام کنند که از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.

ادامه مطلب

ايرانسل

قرارداد ايرانسل با دو اپراتور مجازي تلفن همراه نهايي شد

همان طور که مي دانيد فعاليت اپراتورهاي مجازي نوع اول در کشورمان از طريق زيرساخت هاي راديويي شبکه هاي موبايل موجود صورت مي گيرد. روابط عمومي ايرانسل بيانيه زير را در رابطه با قرارداد همکاري با دو اپراتور مجازي منتشر ساخته است.

ادامه مطلب

اپراتور/تلفن همراه

روش‌هاي سوء استفاده از شارژ تلفن همراه

فروش دوباره شارژهاي مصرف نشده تلفن‌همراه که عملي مجرمانه بحساب‌مي‌آيد به يکي از روش‌هاي کسب درآمد براي برخي متخلفان و شرکت‌هاي پي‌اس‌پي تبديل شده‌است.

ادامه مطلب