سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورها
ایرانسل

هدایای ویژۀ ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، پیشنهادهای ویژه‌ای شامل «بستۀ اینترنت و مکالمه» و نیز «طرح مکالمۀ رایگان»، برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

ایرانسل

تفاهم ایرانسل و شهرداری شیراز برای توسعۀ خدمات شهر هوشمند

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری شیراز، در راستای توسعه خدمات شهر هوشمند، تفاهم‌نامه همکاری با موضوع توسعه شبکه فیبرنوری در این شهر و ایجاد فازهای جدید، امضا کردند.

ادامه مطلب

فیبرنوری

رکورد ارتباطات کوانتومی در فیبر نوری شکسته شد

محققان رکورد ارتباطات کوانتومی در فیبر نوری را شکستند و توانستند اطلاعات کیوبیتی را در فاصله ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری منتقل کنند.

ادامه مطلب

سیم کارت

تبدیل سیم‌کارت‌؛ جدیدترین کلاهبرداری‌ از مشترکان

روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که بخواهند از عدم اطلاع مردم بهره بگیرند.

ادامه مطلب

اختلال مخابراتی

حذف پاسخگویی به مشتریان همراه اول در ۵ مرکز مخابراتی

فعالیت ۵ مرکز مخابراتی در استان تهران در خصوص انجام خدمات امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار از تاریخ ۱۸ خرداد ماه متوقف می شود.

ادامه مطلب

ایرانسل

سهامدار ایرانسل منتظر خارج کردن بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از ایران

تلاشهای تهران برای رفع تحریمهای آمریکا می تواند به شرکت MTN آفریقای جنوبی اجازه دهد حدود ۲.۸ میلیارد راند (۲۰۴ میلیون دلار) پول نقد را از ایران خارج کند.

ادامه مطلب

ایرانسل

ادامۀ حمایت‌های ایرانسل از برگزاری آنلاین رویدادهای فرهنگی

در شانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعلیق برگزاری حضوریِ فعالیت‌های فرهنگی هنری، ایرانسل پرچمدار حمایت از برگزاری آنلاین رویدادهای فرهنگی است.

ادامه مطلب

علیرضا معزی

جرایم سنگین برای مختل کنندگان ارتباطات اینترنتی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری توئیتی را درباره اپراتور های متخلف منتشر کرد و از تصویب جرایم سنگین برای آنان خبر داد.

ادامه مطلب

ایرانسل

شبکه ایرانسل در «بندر گناوه» در حالت پایدار است

به دنبال وقوع زلزله در حوالی «بندر گناه»، شبک ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ادامه مطلب

کلاب هاوس

اختلال کلاب‌هاوس از کجاست؟

پس از انتشار اظهاراتی مبنی‌ بر ایجاد اختلال از سوی اپراتورها در شبکه اجتماعی کلاب هاوس و اخطار و شکایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه، مخابرات ایران اعلام کرد که اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از این پلت‌فرم در شبکه داخلی این شرکت مشاهده نمی‌شود.

ادامه مطلب