سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپراتورها
همراه اول

هوشمندسازی در اولویت برنامه های تحقیق و توسعه همراه اول

علیرغم مدت کوتاهی که از تأسیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول می گذرد، این مرکز توانسته اقدامات قابل توجهی را در زمینه های بومی سازی، پایلوت فناوری های جدید و توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت ارتباطات کشور انجام دهد.

ادامه مطلب

هیات وزیران

مخبر مصوبه حق امتیاز پروانه اپراتورهای پست داخلی و بین‌المللی را ابلاغ کرد

محمد مخبر، معاول اول رئیس جمهور، مصوبه هیات وزیران درخصوص حق امتیاز صدور پروانه‌های ارایه خدمات پست داخلی و بین‌الملل در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

ادامه مطلب

همراه اول

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال امروز با حمایت همراه اول آغاز به‌ کار می‌کند.

ادامه مطلب

اپراتورها

چند نفر اپراتور خود را عوض کردند؟

طبق آخرین آمار اعلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان خردادماه، ۲۶ هزار و ۸۵۵ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.

ادامه مطلب

سیم کارت

چه زمانی از خط تلفن مشترک بدهکار سلب امتیاز می‌شود؟

اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند در بازه‌های زمانی حداقل یک‌ماهه صورتحساب مشترکان را صادر کنند و پس از پایان مهلت پرداخت تعیین‌شده، ابتدا خط مشترک بدهکار به مدت حداقل دو هفته یک‌طرفه می‌شود و اگر مشترک پس از اطلاع‌رسانی مجدد اپراتور و مهلت یک ساله بدهی خود را پرداخت نکند، دارنده پروانه می‌تواند خط تلفن مشترک را به‌طور کامل تخلیه و امتیاز آن را از مشترک سلب کند.

ادامه مطلب

همراه اول

هدیه ویژه همراه اول برای خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

همراه اول به مناسبت روز خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک‌ساله را برای تمامی خبرنگاران مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد فعال می‌کند.

ادامه مطلب

اپراتورها

آخرین گزارش رگولاتوری از سهم بازار اپراتورها منتشر شد

آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت دوازدهم که مبتنی بر آمار سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ است، از رشد سهم بازار ایرانسل و رایتل و کاهش سهم بازار همراه اول خبر می‌دهد.

ادامه مطلب

ایرانسل

جوایز ویژۀ لنز ایرانسل برای تماشای المپیک توکیو

لنز ایرانسل، رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را زنده و مستقیم از شبکۀ «اسپورت پلاس» پخش می‌کند و برای تماشاکنندگان این برنامه‌ها، جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

رایتل

هدیه ویژه رایتل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت کنید.

ادامه مطلب

همراه اول

ارائه بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت اعیاد

بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر، مختص مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی ارائه شد.

ادامه مطلب