یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

قطعی9ساعته وایمکس یکی از اپراتورها به دلیل تغییر ساعت

شب گذشته شبکه یکی از اپراتورهای وایمکس به مدت9 ساعت قطع بود؛ این اپراتور دلیل این قطعی را اصلاحات پس از تغییر ساعت کشور عنوان کرده است.

مدیرعامل اپراتور سراسری وایمکس مطرح کرد: 3 دلیل قانع‌کننده برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات

مدیرعامل اپراتور سراسری وایمکس می‌گوید: کاهش هزینه، افزایش سرعت و امینت اطلاعات، 3دلیل کافی برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات است. اخیرا بسیاری از کشورها با احساس ناامنی در پی خروج دیتاسنترهایشان از آمریکا و انتقال به کشورشان هستند.

مدیرعامل مبین نت : عرضه مودم جدید وایمکس همزمان با نمایشگاه تلکام

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت از عرضه مودم جدید این شرکت در نمایشگاه تلکام 2013 خبر داد و گفت: این مودم جیبی در نوع خود منحصر بفرد است و در ایران عرضه نشده است.

تعرفه‌ اینترنت وایمکس برای چهارمین سال متوالی تمدید شد

تعرفه‌های اینترنت پر سرعت بی‌سیم با فناوری وایمکس در سال 89 تصویب شده و اکنون کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تمدید اعتبار تعرفه‌های این سرویس را رسما اعلام کرد.

از سوی ایرانسل ارایه شد: تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس

ایرانسل از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعات حضرت معصومه(س) و روز دختران خبر داد.

از سوی ایرانسل ارایه شد: تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس

ایرانسل از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر خبر داد.

هديه‌ي ماه مبارک رمضان، ويژه‌ي مشترکين جديدوايمکس مبين نت

شرکت ارتباطات مبين‌نت به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، هديه‌ي ويژه‌اي براي مشترکين جديدي که در اين ماه به جمع مشترکين مبين‌نت مي‌پيوندند در نظر گرفته است.

ایرانسل اعلام کرد: در کمتر از یک ساعت مشترک وایمکس شوید

ایرانسل ازامکان تحویل فوری سرویس وایمکس به متقاضیان علاقه‌مند خبر داد.

پیشنهاد ویژه ایرانسل به طرفداران بازی‌های آنلاین: با وایمکس رایگان، آنلاین بازی کنید!

ایرانسل از امکان استفاده رایگان از سه بازی آنلاین ایرانی توسط مشترکین وایمکس خود خبر داد.

خدمات وایمکس "داتک" غیرمجاز می‌شود؟

در حالی که معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسما اعلام کرد که تنها چهار شرکت مبین‌نت، ایرانسل، مشارکتی سیار اصفهان و رایانه دانش گلستان مجوز ارایه خدمات وایمکس را دارند اما اخیرا شرکت داتک که اسمی از آن در میان دارندگان مجوز وایمکس به چشم نمی‌خورد تبلیغی را در یکی از روزنامه‌های سراسری منتشر کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو