یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

افزايش کيفيت دسترسي به وايمکس مبين نت

شبکه سراسري وايمکس مبين‌نت در يک ماه گذشته شاهد تغيير و تحولات گسترده‌اي بوده است و با توجه به افزايش چشم‌گير تعداد سايت‌هاي وايمکس در چندين شهر کشور، کيفيت دسترسي مشترکان وايمکس در اين شهرها افزايش قابل ملاحظه‌اي پيدا کرده است.

معاون رگولاتوری تاکید کرد: تنها 4 شرکت مجوز ارائه خدمات وایمکس را دارند

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تنها چهار شرکت ارتباطات مبین‌نت در تمامی استان‌ها، خدمات ارتباطی ایرانسل در شش استان، مشارکتی سیار اصفهان و رایانه دانش گلستان در یک استان مجوز ارائه خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس در کشور را از سوی رگولاتوری دارند.

فعاليت غيرمجاز شرکت داتک در زمينه ارائه سرويس وايمکس

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد که تنها 4 شرکت ارتباطات مبين‌نت در تمامي استان‌ها، خدمات ارتباطي ايرانسل در 6 استان، مشارکتي سيار اصفهان و رايانه دانش گلستان در يک استان، مجوز ارائه خدمات ارتباطي بي‌سيم مبتني بر فناوري وايمکس در کشور را از سوي رگولاتوري دارند و فعاليت شرکت انتقال داده‌هاي رهام داتک در زمينه ارائه سرويس وايمکس غيرمجاز است.

توقف ارایه‌ی خدمات وایمکس مبین نت در 9 شهر کشور

به دلیل هزینه‌ی بالای نگهداری شبکه، ارایه‌ی خدمات وایمکس به مشترکین حقیقی و حقوقی در شهرهای خلخال، مشکین شهر، پارس‌آباد، خدابنده، آزاد شهر، بروجن، بندر لنگه، اردکان و میبد متوقف شد.

از سوی ایرانسل انجام می‌شود: ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس

اپراتور دوم از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

تخفیف ویژه مودم‌ USB وایمکس به دانشگاهیان

دانشگاهیان علاقه‌مند به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل در دانشگاه‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و فارس می‌توانند با تکمیل ثبت نام خود تا تاریخ 6 خرداد ماه، از 50 هزار تومان تخفیف ویژه مودم‌های USB ایرانسل بهره‌مند شده و این مودم را با بهای تخفیفی تهیه کنند.

ادامه اجراي تعرفه‌هاي سال 89 تعرفه وايمکس تغيير نکرد

کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تعرفه وايمکس مصوب سال 89 را تا پايان سال 91 تمديد کرده بود و چون بر اساس اخبار به دست آمده اين کميسيون برنامه‌اي براي تغيير اين تعرفه‌ها ندارد، عدم تصويب تعرفه جديد به معني تداوم تعرفه‌هاي فعلي است.

عرضه وایمکس مبین نت درنمایشگاه کتاب

شرکت ارتباطات مبین‌نت به منظور ارایه خدمات اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس به علاقه‌مندان، چهار غرفه در بخش‌های گوناگون نمایشگاه بین‌المللی کتاب دایر کرده است

وایمکس ایرانسل با ضریب اشتراک یک به یک عرضه می شود

کاربران جدید در استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس می‌توانند از تعرفه ویژه وایمکس با ضریب اشتراک یک به یک بهره‌مند شوند.

تخفیف مودم وایمکس در چند شهر کشور

اپراتور دوم تلفن همراه از تخفیف 33 درصدی برای خریداران مودم‌های USB وایمکس ایرانسل در روزهای 28 و 29 فروردین ماه خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو