یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

رهام داتک برای ارایه سرویس وایمکس مهلت گرفت

طبق اعلام پیشین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قراربود سرویس وایمکس رهام داتک از امروز قطع شود اما این شرکت با تعهدی 10 روزه به رگولاتوری در راستای پرداخت حق امتیاز پروانه، توانست وایمکس‌اش را سر پا نگاه دارد.

معاون نظارت رگولاتوري اعلام کرد فعاليت غير مجاز يک شرکت خدمات دهنده وايمکس

معاون نظارت رگولاتوري گفت: با توجه به پايان آخرين مهلت تعيين شده براي شرکت رهام داتک، فعاليت اين شرکت در زمينه سرويس وايمکس غيرمجاز است و از ابتداي آذرماه سرويس اين شرکت ظرف ده روز متوقف مي‌شود.

تمدید طرح تشویقی وایمکس مبین‌نت تا پایان آذر ماه

خریداران مودم‌های جیبی طرح‌دار شرکت ارتباطات مبین‌نت، از طرح تشویقی تا 30 گیگابایت حجم رایگان استقبال بی‌نظیری کردند. این طرح تشویقی تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت اعلام کرد: اختلال در شبکه وایمکس مبین نت به دلیل اقدامات اصلاحی

روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت طی اطلاعیه ای از انجام اقدامات اصلاحی در شبکه وایمکس مبین نت از نیمه شب پنج‌شنبه ۹ آبان ماه خبرداد.

اطلاعاتی درباره وایمکس ایرانسل

وایمکس، تکنولوژی اتصال به اینترنت بی‌سیم با پهنای باند بالا است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه از منطقه تحت پوشش، وارد دنیای مجازی شوند. از آنجایی که دسترسی به اینترنت به واسطه دکل‌های وایمکس میسر می‌شود. این سرویس، نیازی به خط تلفن نداشته و کاربران برای اتصال به شبکه اینترنت تنها به یک مودم نیاز دارند.

اختلال 38 دقیقه‌ای وایمکس ایرانسل برطرف شد

ساعتی قبل در پی بروز اختلال در شبکه وایمکس ایرانسل، این اپراتور اعلام کرد: از ساعت 16 امروز به مدت 38 دقیقه برای برخی مشترکان در برخی مناطق اختلال ایجاد شده بود که اکنون برطرف شده است.

جديدترين مودم جيبي وايمکس مبين نت رونمايي شد

مديرعامل شرکت ارتباطات مبين‌نت روز جمعه، در دومين روز از برگزاري نمايشگاه چهاردهم تله‌کام در حضور خبرنگاران از مودم جيبي جديد اين شرکت رونمايي کرد

در نشست با مدیر عامل مطرح شد: بررسی مشکلات و گلایه‌های مشترکان مبین‌نت

مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: مودم‌های ما صد‌درصد تولید کره جنوبی است و شاید به همین دلیل است که کمی قیمت آنها بالا به نظر می‌رسند.

در نمايشگاه تله کام 2013 ارايه مي شود عرضه پهناي باند اختصاصي اينترنت بافناوري وايمکس

پهناي باند اختصاصي اينترنت براي پاسخگويي به نياز افراد، شرکت‌ها و سازمان‌هايي است که به اينترنت با سرعت بالا و همچنين ارتباطي مطمئن و پايدار نياز دارند در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي مخابرات - ايران تله کام 2013 - عرضه مي شود.

مبین‌نت: ارتقای شبکه، علت اختلال چند ساعته بود

اپراتور سراسری وایمکس در خصوص خبر «قطعی ۹ ساعته‌ وایمکس یک اپراتور به دلیل تغییر ساعت» توضیح داد به دلیل افزایش کیفیت خدمات و نصب سایت جدید، شبکه در تهران حدود ۳ ساعت و در برخی شهرهای دیگر کمتر از ۳ ساعت اختلال داشت.

مطالب پر بازدید آرشیو