دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

رتبه‌ی اول اپراتور وایمکس کشور در جشنواره‌ی ملی فاوا تعیین شد

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره‌ی ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حالی با حضور معاون اول رئیس جمهوری در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که شرکت ارتباطات مبین‌نت در بخش ارایه‌دهندگان اینترنت وایمکس به عنوان برگزیده‌ی کشوری انتخاب و رتبه‌ی اول را کسب کرد.

یک گیگابایت حجم؛ هدیه‌ی نوروزی مبین‌نت به مشترکان

شرکت ارتباطات مبین‌نت به کلیه‌ی مشترکانی که در بازه‌ی زمانی اول فروردین 1394 تا هشتم فروردین 1394اقدام به ورود به بخش حساب مشترکین و بازدید از سامانه‌ی «دانلود آسان» نمایند، یک گیگابایت حجم هدیه‌، تخصیص خواهد داد.

برگزاری وبینار آموزشی «مروری بر فناوری‌‌های باندپهن بی‌سیم»

نهم اسفند ماه، هم‌زمان با روز جهانی حمایت از حقوق مصرف‌کننده، وبینار آموزشی‌ «مروری بر فناوری‌‌های Wireless Broadband» با حمایت شرکت ارتباطات مبین‌نت برگزار می شود.

زیرساخت‌های فرسوده عامل قطعی اینترنت

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت با اشاره به این‌که استاندارد کیفیت اینترنت در ایران تفاوت چندانی با اینترنت در سایر کشورها ندارد، گفت: برخی مشکلاتی که در قطعی اینترنت بوجود می‌آید، به زیرساخت‌های سیمی فرسوده مربوط است.

ارایه سرویس وایمکس داتک با مجوز رگولاتوری از سرگرفته شد

رهام داتک اولین شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس است که از اواخر سال 83 خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم را درشهر تهران آغازکرده است.

مدیرعامل مبین‌نت تشریح کرد جزئیات سرویس جدید TDLTE

مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین نت، اپراتور سراسری وایمکس با اشاره به این‌که این شرکت تصمیم دارد سرویس TDLTEراه‌اندازی کنند، گفت: این شرکت در حال حاضر امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز برای ارائه‌ی این خدمت را دارد و نیازمند گرفتن مجوز رگولاتوری است.

افزایش دو برابری تعداد کاربران اینترنت پرسرعت و وایمکس

وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای دولت تاکنون تعداد کاربران اینترنت پرسرعت و وایمکس (بدون احتساب کاربران موبایل) از 3.5 به 7 میلیون افزایش یافته است.

تصویب مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی:

با تصویب مقررات ارائه خدمات WiFi عمومی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارائه‌کنندگان خدمات موظف هستند هویت شخص حقیقی استفاده ‌کننده در محیط‌های درون ساختمانی و برون ساختمانی را شناسائی کنند.

تشريح نحوه‎ي ارائه‎ي خدمات ويژه‎ي اينترنت بي‎سيم نسل سه و چهار مبين نت

مديرکل بازريابي و فروش سازماني شرکت مبين نت، اعلام کرد: در مبين نت خدمات ويژه‌اي براي مديريت هزينه در سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه مي‌شود.

مدیرکل تکنولوژی و طراحی شبکه‌ مبین نت مطرح کرد پیاده‌سازی شبکه LTE از سوی مبین نت

مدیرکل تکنولوژی و طراحی شبکه‌ی شرکت ارتباطات مبین نت با بیان اینکه سرعت اسمی پیاده‌سازی مناسب در LTE حدود 100 تا 150 مگابیت بر ثانیه است گفت: اگر مجوزهای لازم را دریافت کنیم، به دلیل تخصص و دانشی که در سال‌های اخیر در این زمینه کسب کرده‌ایم، می‌توانیم ظرف دو تا سه ماه آینده شبکه‌ی LTE را راه‌اندازی کنیم.

مطالب پر بازدید آرشیو