دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

تعويض مودم‌هاي وايمکس با TD-LTE مبين‌نت فقط با 50 هزار تومان

ارتقاء مشترکين به اينترنت پرسرعت بي‌سيم TD-LTE براي دارندگان انواع مودم‌هاي وايمکس مبين‌نت با پرداخت تنها 50,000 تومان امکان‌پذير شد.

سرعت اينترنت در گرگان به 40 مگابيت رسيد

باتوسعه شبکه اينترنت پر سرعت ثابت مبين نت (TD-LTE) در شهر گرگان، اينترنت ثابت بي‌سيم خانگي تا سرعت ?? مگابيت بر ثانيه براي اهالي اين شهر قابل دسترسي است

اينترنت پرسرعت تا 40 مگابيت برثانيه با TD-LTE مبين نت

همزمان با برگزاري دومين دوره از نمايشگاه کامپيوتر و اتوماسيون اداري، الکامپ شهر اهواز، اين شهر به جمع ساير شهرهاي تحت‌پوشش شبکه TD-LTE پيوست.

شهر قم به شبکه TD-LTE مبین‌نت پیوست

کاربران اینترنت در شهر قم از این پس می‌توانند با برخورداری از امکانات فناوری TD-LTE، از اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت تا سرعت 40 مگابیت استفاده کنند.

از کم‌فروشي تا تاثيرات شبکه ملي اطلاعات در ارزاني اينترنت

مديرعامل يک شرکت بزرگ در زمينه ارائه‌ خدمات وايمکس و TD-LTE، درباره کم‌فروشي اينترنت گفت: محاسبه مصرف ديتا امري دشوار است و به نظر مي‌رسد در موارد متعدد مشترکاني که از کم‌فروشي اينترنت گلايه دارند به نوعي احساسي با قضيه برخورد مي‌کنند.

دردسرهای آخرین نسل اینترنت ثابت در ایران/ تجربه بد وایمکس و در باغ سبز TD-L

تبلیغ برای فروش سرویس آخرین نسل اینترنت ثابت (TD-LTE) به عنوان جایگزین فناوری منسوخ شده وایمکس در حالی توسط اپراتورها آغاز شده که مشترکان تجربه ارائه مشوق‌های ویژه و سپس حذف تخفیف‌ها در وایمکس را داشته‌اند.

با حضور وزیر ارتباطات؛ نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت در 4 شهر افتتاح شد

نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت(TDLTE) در 4شهر تهران، کرج، مشهد و کیش صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات راه اندازی شد.

در هزار توي نمايشگاه الکامپ، مبين‌نت هيجان ساخت!

اهداي حجم و دوره مصرف رايگان، ارايه طرح‌هاي پرسرعت و بسيار مقرون به صرفه، تشريح کامل فرآيندهاي مهاجرت از وايمکس به فناوري جديد و ارائه طرح‌هاي تشويقي، ارايه هداياي فيزيکي به رسم يادبود و نيز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکين و ايجاد بخش کافه مشترکين با يک فضاي گرم و دلنشين با اينترنت رايگان از جمله اقدامات مبين‌نت در روزهاي برگزاري نمايشگاه الکامپ ويژه مشترکين وفادار مبين‌نت بود.

TD-LTE مبين نت تا پايان دي در تهران و کرج ارايه مي شود

مديرعامل مبين‌نت اعلام کرد: «از نيمه‌ي دوم دي‌ماه فناوري TD-LTE از تهران و کرج به مردم ارائه شده و پس از آن به تدريج در سراسر کشور به مردم ارائه خواهد شد.»

مطالب پر بازدید آرشیو