دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

بیانیه‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت درخصوص اختلالات اینترنت

روابط عمومی مبین نت در بیانیه ی خود اعلام کرد: شبکه‌ی بی‌سیم مبین‌نت نسبت به انواع پارازیت کاملاً مقاوم شده و مشترکین اینترنت پرسرعت این شرکت می‌توانند با خیالی راحت از اینترنت TD-LTE استفاده کنند. این درحالی است که مشترکین این شبکه چیزدیگری می گویند.

علت اختلال در سرويس TD-LTE سيگنال مزاحم ناشناخته بود

شايان فرخ يار مديرکل بازاريابي و فروش انبوه مبين‌نت با عذرخواهي از مشترکان اين اپراتور دلايل اختلال در سرويس TD–LTE اين شرکت را تشريح کرد.

اختلال در سرويس هاي TD-LTE مبين نت

شرکت ارتباطات مبين‌نت در خصوص اختلالات اخير در شبکه اينترنت ثابت TD-LTE بيانيه داد.

ایلام و جاسک تحت پوشش TD-LTE مبین‌نت

در ادامه روند توسعه شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت TD-LTE در سراسر کشور، این‌بار مبین‌نت دو شهر دیگر را به این شبکه اضافه کرد.

رزرو طرح در بانک مجازي مبين‌نت

مشترکين اينترنت پرسرعت TD-LTE مي‌توانند هريک از طرح‌ها و گيک‌پک‌هاي مورد نظر خود را به‌صورت رزرو خريداري و در زمان مورد نظر فعال کرده و استفاده کنند.

توسعه شبکه TD-LTE مبين‌نت در چهار شهر ديگر

در ادامه توسعه شبکه TD-LTE مبين‌نت، چهار شهر مهم سمنان، همدان، بابلسر و بندر گناوه نيز به اين شبکه پيوستند.

گيگ‌پک راهي براي مديريت هزينه مشترکين TD-LTE

گيگ‌پک خدمتي ويژه براي اينترنت TD-LTE مبين‌نت است که امکان مديريت هزينه و مصرف را براي مشترکين فراهم مي‌کند. در قالب گيگ‌پک مشترکين مي‌توانند در بازه‌هاي زماني مختلف و در راستاي رفع نياز مقطعي‌شان با هزينه بسيار کم حساب خود را شارژ کنند.

اسلامشهر تحت پوشش TD-LTE مبین‌نت قرارگرفت

در ادامه‌ی روند توسعه‌ی شبکه‌ی TD-LTE، این بار اسلامشهر از شهرهای استان تهران به‌همراه نسیم‌شهر و سبزدشت، تحت‌پوشش TD-LTE مبین‌نت قرار گرفت.

شبکه‌ي وايمکس در شهرهاي تحت پوشش TD-LTE قطع مي‌شود

براساس الزام سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، شرکت ارتباطات مبين‌نت ناگزير از قطع شبکه‌ي وايمکس در شهرهاي تحت پوشش TD-LTE اين شرکت تا پايان ارديبهشت‌ماه خواهد بود.

مبين نت طرح‌هاي تشويقي TD-LTE را در تابستان افزايش مي‌دهد

مبين‌نت در حاشيه‌ي بيست و سومين دوره نمايشگاه بين المللي الکامپ امسال اعلام کرد تلاش مي‌کند که تا پايان سال همه‌ي مودم‌هاي وايمکس را با سرويس TDLTE جايگزين کند.

مطالب پر بازدید آرشیو