شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت الکترونيک

اظهارات وزیر ارتباطات در مورد عدم اتصال سازمان ثبت به دولت الکترونیکی، ناشی از عدم احاطه و آگاهی ایشان است

معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این سازمان را از سازمان‌های فعال در توسعه دولت الکترونیک در کشور دانست و گفت: اظهارات وزیر ارتباطات در مورد عدم اتصال سازمان ثبت به دولت الکترونیکی، ناشی از عدم احاطه و آگاهی ایشان است.

تحقق ایده دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید

دولت الکترونیک تا چند سال قبل تنها یک ایده و آرزو بود، اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، گام‌های خوبی برای عملیاتی شدن آن برداشته شد و در دولت دوازدهم با سرعت پیش رفت.

سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علیرغم اینکه در قوه قضاییه دادرسی الکترونیکی راه‌اندازی شده است اما تاکنون سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است.

سامانه استعلام سرویس های ثبت شده شما در اپراتورهای مخابراتی

برای پیش گیری از تخلفات احتمالی از طریق سرویس های مخابراتی ثبت شده به نام شما، کلیه ی سرویس های به نام خود در اپراتورها را از سامانه رگولاتوری استعلام نمایید

شبکه ملی اطلاعات عامل پیشبرد «نهضت ملی تولید محتوا» است

مهمترین و اساسی ترین عامل پیشبرد نهضت ملی تولید محتوا در فضای مجازی و سالم سازی آن، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است.

امکان ارسال وکالتنامه به صورت آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج فراهم شد

وزارت امور خارجه امکان ارسال وکالتنامه و کپی برابر اصل مدارک را به صورت آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فراهم کرد.

مهمترین موضوعاتی که درنشست وزارت ارتباطات مطرح شد

شصت و یکمین نشست نقد و اندیشه با موضوع «شبکه ملی اطلاعات، انتظارات و چشم اندازها» با حضور حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و رسول جلیلی استاد دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی: باید آمادگی قطع اینترنت را داشته باشیم

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تهدید قطع اینترنت از طرف کشوری مانند آمریکا، گفت: ما باید آمادگی داشته باشیم در صورت قطع اینترنت اگر خدمات‌دهنده و خدمت‌گیرنده در داخل کشور هستند، مشکلی برای شبکه و ارائه خدمت وجود نداشته باشد.

الزام همه‌ی دستگاه‌های اداری به ارائه‌ی خدمات به صورت الکترونیکی

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: برنامه‌ای تعیین شده بود که همه دستگاه‌های اداری باید خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند که در این زمینه وزارت راه و شهرسازی بهترین عملکرد را داشته است.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات مسئول پیگیری دلایل عدم تکمیل ۳ پروژه اولویت‌دار دولت شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات مسئول پیگیری دلایل عدم تکمیل و استقرار نیافتن کامل پروژه‌های طرح سلامت الکترونیکی، مالیات الکترونیکی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شد.

مطالب پر بازدید آرشیو