جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های سه شنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰

واردات فایزر و مدرنا آزاد شد ، اما چرا حالا؟ - فعالیت مراکز تعویض پلاک با ظرفیت ۵۰ درصد در تعطیلات کرونایی - چرا وزارت بهداشت مردم را از سرگردانی نجات نمی دهد؟ - عزم ملی برای مقابله باکرونا - عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی بدون حضور جمعیت.

بررسی برنامه های ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه ها و سوابق ۴ وزیر پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید این کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت‌های سامانه «شاد» در جلسه با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

مشارکت گوگل و فیس بوک در ساخت کابل زیردریایی جدید

گوگل و فیس بوک از مشارکتشان در سیستم کابل زیردریایی جدید برای سال ۲۰۲۴ که اتصال اینترنت در سراسر منطقه آسیا اقیانوسیه را بهبود می بخشد، خبر دادند.

قول وزیر پیشنهادی ارتباطات برای شبکه ملی اطلاعات و پهنای باند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: آقای زارع پور خود را متعهد به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در اجرای شبکه ملی اطلاعات دانست.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰

اولین تذکر رئیسی در دولت درخصوص متناسب سازی حقوق - گفت و شنود در مجلس در باره وزیران دولت سیزدهم.

در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد: امنیت فضای مجازی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از حضور وزیر ارتباطات و بررسی برنامه های وی در این جلسه خبر داد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰

باز هم تعطیلات بی فایده برای مقابله با کرونا - پوست خربزه مدیران بی کفایت روحانی زیرپای ابراهیم رئیسی. - همه ادارات ، بانک ها و اصناف قراراست از فردا تا پایان روز کاری شنبه تعطیل شوند - و از ساعت ۱۲ امروز تا صبح شنبه دو هفته آینده تردد بی استانی ممنوع خواهد بود.

برنامه حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در ۱۴ کمیسیون مجلس

عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم در روزهای آینده، در ۱۴ کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برنامه های خود را توضیح می دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو