پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در نشستی با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات مطرح کرد؛ پیشنهاد ایجاد معاونت دیجیتال در وزارت ارتباطات

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با ارائه پیشنهاد ایجاد معاونت دیجیتال در وزارت ارتباطات، آمادگی این اتحادیه را برای همکاری با وزارت ICT در ر استای پیشبرد برنامه ها اعلام کرد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰

رکورد تازه واکسیناسیون روزانه؛ یک میلیون و ۵۹۰ هزار دز - قفل FATF بر تجارت خارجی - مجلس دنبال واردات خودروی ۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی است - دولت و مجلس در دوراهی واردات خودرو.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰

آغاز نامحسوس طرح صیانت از فضای مجازی - لغو روادید بین ایران وعراق - تحولات مثبت در درستگاه قضا - یک میلیون کارگر در روزهای کرونایی بیکار شدند- طرح منع تردد شبانه لغو شد تا به همگان ثابت شود این طرح بی فایده بوده- وزیرارتباطات: با تکمیل شبکه ملی اطلاعات به دنبال قطع اینترنت نیستیم - آثار یک دهه تورم بر سبد خوراکی ها ، فقر غذایی چگونه بر طرف می شود؟

ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ایران از سمت خود استعفا داد

شرکت خدمات انفورماتیک ایران با آغاز کار دولت سیزدهم و استعفا ابوطالب نجفی مدیرعامل این شرکت در آستانه تغییر و تحولات مدیریتی قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد نگران طرح «حمایت از کاربران فضای مجازی» نیستم/پیگیری حقوق مردم در شرایط فعلی ممکن نیست

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نسبت به طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» احساس نگرانی نمی‌کنم، گفت: هیچ‌کسی در کشور قائل به این نیست که فضای مجازی باید رها باشد چون همه زندگی مردم به این فضا گره خورده است و پیگیری حقوق مردم در این فضا در شرایط فعلی به‌صورت کامل امکان‌پذیر نیست. ولی نظام‌مند کردن این فضا نباید منجربه ایجاد مشکل برای کسب‌وکارها و مایه نگرانی عموم مردم شود.

دولت چین خواستار همکاری غول های فناوری این کشور شد

وزیر صنعت چین به شرکت های فناوری این کشور و از جمله علی بابا و تنسنت اعلام کرد باید از مسدود کردن وب سایت های یکدیگر دست بردارند و با هم همکاری کنند.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰

فرمان واردات خودرو در مجلس چرخید - پیش به سوی تزریق روزانه ۲ میلیون واکسن - نامعادله جهش تولید مسکن - آرامش به بازار محصولات پروتئینی باز می گردد - افزایش قیمت ۶ محصول لبنی در هفته گذشته - آشفتگی بازار ارز در پی تعلل دولت در تعیین رئیس بانک مرکزی - بازگشایی مجازی در مهر، بازگشایی مدارس در آّبان.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران: به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به مناطق مخابراتی هستیم

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جریان سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آن‌ها است.

در هفته جاری؛ وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع و معادن می‌رود

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارائه برنامه‌ها در هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌رود.

مطالب پر بازدید آرشیو