پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

مخترع پلی استیشن: متاورس «بی فایده» است

«کن کوتاراگی» مخترع پلی استیشن در مصاحبه جدید خود با بلومبرگ درباره متاورس و هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صحبت کرد و به نظر می‌رسد چندان تحت تاثیر این فناوری قرار نگرفته است.

دکتر رعیتی فرد: به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز می گردد

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، آینده ITMC را روشن پیش بینی نمود و اظهار امیدواری کرد به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز گردد.

استقبال از ادغام ۲ نمایشگاه «تلکام» و «الکامپ»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران (نصر) گفت: از ادغام نمایشگاه‌های تلکام و الکامپ استقبال می‌کنیم.

اتصال مجدد ۱۰۰۰ گیگ از ظرفیت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص قطع ۱۰۰۰ گیگ از ظرفیت اینترنت بین الملل کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت اتصال مجدد آن را اعلام کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضو کارگروه تسهیلات وزارت ارتباطات شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عضویت کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درآمد.

تجمع تعدادی از کارکنان مخابرات مقابل مجلس

تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات مقابل مجلس تجمع کردند.

نمایشگاه الکامپ؛ از متاورس تا هوش مصنوعی و شبکه ملی اطلاعات

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه، گفت: الکام تاکز نمایشگاه با پنل‌هایی با موضوعات مختلف از جمله هوش مصنوعی، فناوری‌های همگرا، رمزارزها و بلاک‌چین، متاورس، شبکه ملی اطلاعات، فین‌تک، اینترنت اشیا، چالش‌های صنعت فاوا، ترندهای صنعت فاوا، بانکداری الکترونیکی، نورو ساینس و کامپیوترهای کوانتومی برگزار می‌شود.

زارع پور: صحبت هایم در مورد عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اظهاراتم درباره عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شده، گفت: بیان نقاط قوت دولت گذشته به معنی چشم پوشی از کوتاهی متعددی نیست که در مدیریت فضای مجازی انجام شده است.

سرقت اطلاعات از رایانه‌های شخصی با فایل‌های RTF

گروهی از هکرها تحت حمایت سازمان‌های دولتی تکنیک جدید ساده‌ و البته موثر را برای تقویت کمپین‌های فیشینگ به کار گرفته‌اند تا از این طریق بدافزار خود را روی رایانه‌های شخصی مستقر کنند و اطلاعات مورد نیز دولت‌ها را سرقت کنند.

رییس نصر تهران خواستار مشارکت بخش خصوصی در تکمیل شبکه ملی اطلاعات شد

رئیس هیئت مدیره نصر تهران از دولت خواست تا از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در طراحی و اجرای شبکه ملی اطلاعات استفاده کند. به اعتقاد وی بخش خصوصی توانمندی‌های لازم را برای تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات دارد.

مطالب پر بازدید آرشیو