پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایت اطلاع رسانی خود امکان گفتگوی مستقیم صوتی مردم با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را فراهم کرد.

شناسایی ۱۱ آسیب‌پذیری در کروم/مرورگرتان را به‌روزرسانی کنید

آسیب‌پذیری‌هایی در مرورگر کروم شناسایی شده که کاربران را ملزم می‌کند مرورگر خود را به‌روزرسانی کنند تا مانع آلوده شدن سیستم به بدافزار و از بین رفتن اطلاعاتشان شوند.

در کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان مطرح شد؛ قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور

در نخستین جلسه کارگروه پشتیبانی از آموزش مجازی دانش‌آموزان بر تحقق عدالت آموزشی با ارتقای کیفی محتوای مجازی و قابلیت سامانه شاد برای آموزش ایرانیان خارج از کشور تاکید شد.

نفرات برتر معرفی شدند رقابت ۱۴۰۰ دانش‌آموز در مسابقه بین‌المللی دانش مغز

هفتمین دوره مسابقه ملی دانش مغز با انتخاب و معرفی نفرات برتر این دوره و نماینده کشورمان درمسابقات جهانی دانش مغز به کار خود پایان داد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰

شهاب حسینی برنده قدیمی ترین جشنواره فیلم اروپا شد - رییس قوه قضاییه : قراربازداشت موقت تا حد امکان صادر نشود - زندگی ایرانی در فضای مجازی - مسکن با وام جدید حرکت می کند؟ - ایرانی ها چگونه سرمایه خودرا از دست می دهند؟ - بودجه انبساطی گرانی را به مردم تحمیل نمی کند.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰

ترمز قیمت گذاری خودروکشیده شد- قیمت مرغ پرکشید، کونظارت؟ - یک انقلاب در صدور مجوزهای کسب و کار- دلار ۴۲۰۰ تومانی دارد به پایان راه می رسد - ناهماهنگی عجیب مسئولان در مورد ترددشبانه - خورو گران می شود یا ارزان؟ - واکسناسیون ۶ تا ۱۸ ساله ها از ۲ هفته آینده - اصول ۱۲ گانه مقابله با فساد - تعطیلات آخر هفته یک، ۲ یا ۳ روز؟ - سه تفاوت آی فون ۱۳ با نسخه های قبلی .

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE ۲۰۲۱) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های چهار شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰

ایران و عربستان در مسیر تنش زدایی - دستوررئیس جمهوری به وزارتخانه های صنعت و جهادکشاورزی برای رفع مشکلات معیشتی مردم - پاداش ۳ میلیاردتومانی معرفی کنندگان مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز - نوبت واکسیناسیون دانش آموزان شد. چگونگی تحویل افغانستان به گروه تروریسیتی طالبان - کاهش گرانی ها در گروی جبران کسری بودجه.

سال تحصیلی با نسخه جدید «شاد» آغاز می‌شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم سال تحصیلی را با شاد آغاز می‌کنیم، گفت: ممکن است مدارس کم‌جمعیت در مناطق دوردستی که به بعضی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان، مهر را با شاد آغاز می‌کنند.

با صدور ۲ حکم انتصاب؛ تغییر و تحولات در وزارت ارتباطات کلید خورد

با صدور ۲ حکم انتصاب رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست سازمان فناوری اطلاعات از سوی عیسی زارع پور، تغییر و تحولات در این وزارتخانه کلید خورد.

مطالب پر بازدید آرشیو