جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

صادق عباسی شاهکوه: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ادامه بررسی اصلاح مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود.

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عیدنوروز

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، امری ضروری است.

بیانیه شورای داوران چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سال ١۴٠٠ را در شرایطی به پایان می‌بریم که از نبردی طولانی با کرونا خسته‌ایم و اکنون پس از سال‌ها جنگیدن با تحریم‌های خارجی و فشارهای داخلی، این مسیر پرچالش به ایستگاه دشوار طرح موسوم به صیانت از کاربران فضای مجازی رسیده است.

حساب کاربری وزیر ارتباطات در اینستاگرام مسدود شد

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: از ظهر امروز حساب کاربری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

سخنگوی وزارت ارتباطات: اختلال اینترنت برطرف شد/ پایداری تمام سرویسها

سخنگوی وزارت ارتباطات از برطرف شدن مشکل و نقص فنی رخ داده در شبکه ارتباطات زیرساخت که منجر به قطعی بخشی از اینترنت کشور شده بود خبر داد.

نصر تهران مخالفت رسمی خود با تصویب کلیات طرح صیانت را اعلام کرد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در بیانیه‌ای ضمن مخالفت صریح با تصویب کلیات طرح صیانت، از آمادگی خود برای ارائه‌ پیش‌نویس قوانین دیگری که برای ساماندهی صنعت دیجیتال ضرورت دارند به مجلس خبر داد.

مذاکره با پلتفرم‌های خارجی برای انتقال مراکز تحویل محتوا به کشور

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از برنامه ریزی برای مذاکره با پلتفرم‌های خارجی در جهت ایجاد مراکز تحویل محتوا (CDN) در داخل کشور، با همکاری وزارت امورخارجه خبر داد.

رئیس سابق ساترا مشاور وزیر ارتباطات در تنظیم‌گری فضای مجازی شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمدصادق امامیان به سمت مشاور وزیر در امور تنظیم‌گری فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

جزئیات تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات اعلام شد

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرده که قصد دارد حمایت‌های متنوعی را از کسب و کارهای آنلاین داشته باشد و جزییات ان را منتشر ساخته است. این سازمان تاکید کرده ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از طرح‌های ملی در نظر گرفته و در این بخش به دو موضوع محصولات فضاپایه و تولیدات سخت افزاری بیشتر از سایر رسته‌ها اهمیت می‌دهد.

سامانه «سلام» از سوی رگولاتوری راه‌اندازی می شود

سامانه لحظه‌ای ارتباطات مردمی «سلام» با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به مجموعه سامانه‌های خدماتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه‌اندازی می شود.

مطالب پر بازدید آرشیو