جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

هک تابلوهای شهری و تابلوهای پمپ بنزین در اصفهان

تعدادی از تابلوهای شهری و تابلوهای پمپ بنزین‌های اصفهان امروز هک و مطالب غیر اخلاقی روی آن درج شد.

آمریکا برای اولین بار با عبور از چین، به قطب استخراج بیت کوین دنیا تبدیل شد

براساس داده‌های آماری دانشگاه کمبریج، ایالات متحده برای اولین بار توانسته با عبور از چین به مقصد شماره یک استخراج‌کنندگان بیت کوین در جهان تبدیل شود.

حاکمیت سایبری در خارج از کشور-۱۱۹ دومین افشاگر فیس بوک آماده ادای شهادت در کنگره است

سوفی ژانگ یک محقق داده که قبلا در فیس بوک فعالیت می کرده است، در سپتامبر ۲۰۲۰ به طور علنی از این شرکت انتقاد کرد. او اکنون آماده است در مقابل کنگره علیه این شرکت شهادت دهد.

وزیر ارتباطات: پلیس باید به‌روز و مجهز به فناوری‌های نوین باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از یکپارچه نبودن ارائه خدمات الکترونیکی گفت: باید فضای انحصاری در ارائه داده‌های بین سازمانی را بشکنیم چراکه اساساً قدرت و قوت فناوری اطلاعات در این است که همه باهم خدمات یکپارچه را به مردم ارائه دهیم.

روایت رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس از نصب ماینر در بورس تهران/ ۳ بیت کوین استخراج شد

رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره نصب ماینر در بورس تهران و مقصران آن توضیحاتی ارائه کرد.

بدون اشاره به دلیل اختلال؛ زاکربرگ برای قطعی ۶ ساعته عذرخواهی کرد

مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در پستی در همین شبکه اجتماعی به دلیل قطعی گسترده سرویس‌های اینستاگرام و واتس‌اپ از کاربران عذرخواهی کرد.

علت قطعی شش ساعته سرویس‌های فیس بوک چه بود؟

فیس بوک "تغییر پیکربندی اشتباه" را عامل قطعی شش ساعته ای اعلام کرد که روز دوشنبه دسترسی ۳.۵ میلیارد کاربر به شبکه های اجتماعی و سرویس‌های پیام رسان این شرکت شامل واتساپ، اینستاگرام و مسنجر را قطع کرد.

شعار سازمان فضایی به مناسبت هفته جهانی فضا: زنان در فضا

امسال دومین سالی است که به دلیل پاندمی کرونا، برنامه‌های هفته جهانی فضا به صورت مجازی برگزار می‌شود و این ویروس نه تنها رویدادهای علمی بلکه بیشتر شئون زندگی زمینیان را متحول کرده است و شاید دیگر زمان آن رسیده است که زندگی بر روی زمین را با کاربردهای بیشتر فناوری‌های فضایی‌ در زمین تجربه کنیم.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های پنجشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰

دولت مردمی ، شبکه های اجتماعی را می پذیرد؟ - مدیرعامل بورس استعفا کرد - رئسی مخالف طرح ضداینترنت مجلس؟ - رونق تولید و ایجاد اشتغال اصلی ترین ماموریت دولت است. - مصائب دهه شصتی ها حتی در سالمندی - چنددرصد مردم به دولت رئیسی امیدوارند؟- پانزده راهکار برای مهار میارث تورمی دولت تدبیر و امید.

برپایی نمایشگاه «کودکان الکترونیکی»

نمایشگاه منتخب کتاب با موضوع «رایانه و فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات» تا پایان مهر در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.

مطالب پر بازدید آرشیو