جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

زارع پور: قول می‌دهم ظرف ۴ سال آینده شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنم

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

موافق وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات محفوظی: از ویژگی‌های زارع‌پور تخصص و تجربه است

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم از موافقت خود با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: همه توانمندی‌های مورد نیاز به پشتوانه تحصیلات و سالها تجربه درحوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی کشور در آقای زارع‌پور وجود دارد.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر پیشنهادی ارتباطات در این حوزه تخصصی ندارد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات تحصیلکرده رشته کامپیوتر بوده و در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصصی ندارد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰

چالش رای برای وزرای لب مرزی - اگثر اصولگراها در کابینه رئیسی غایب اند؛ جزاحمدی نژادی ها - آقای عنابستانی جای سیلی شما هنوز درد می کند. - موافقان و مخالفان دنبال دولت قوی - نمای نزدیک از " خط فقر " نخستین گزارش رسمی از معیشت خانورهای ایرانی منتشر شد - بنای دولت عمل به وعده هاست - رئیس جمهور: می خواهم به وعده هایی که داده ام عمل کنم مجلس به دولت کمک کند.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنابستانی: چه زمانی قرار است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: انتظار ما از وزیر ارتباطات این است که برنامه زمانبندی مشخصی را جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به مجلس ارائه کنند که قابل نظارت باشد.

موافقت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر پیشنهادی ارتباطات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با عیسی زارع پور برای تصدی وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

نظر کمیسیون فرهنگی درباره زارع پور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی تا حدی منطبق است.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰

ناپخته های کابینه پیشنهادی رای می آورند؟ - محاکمه خریداران رمدسیویر به جای واکسن. - عاقبت اصرار برخودرو داخلی - آمار مشکوک وزات بهداشت.- ۵ روز تعطیلی سراسری عزم ملی برای مقابله با کرونا.- آغاز بررسی کابینه سیزدهم.

الکامپ ۱۴۰۰ شهریور ماه برگزار نمی‌شود/ زمان جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در شهریور ماه خبر داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است

مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفته‌های برخی نمایندگان مجلس که دلالت بر انتقاد وزیر پیشنهادی ارتباطات از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی داشت اعلام کرده وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با این طرح موافق است، البته نظرات کارشناسی دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس از آن استقبال می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو