جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

کسب درآمد از اینستاگرام برای تازه کارها

کسب درآمد از اینستاگرام راه‌های زیادی دارد. آیا شما این را می دانید که برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز نیست حتماً صدها هزار فالوور داشته باشید. در این مقاله ۱۰ روش از راه های کسب درآمد از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم که برای انجام آنها نیازی به داشتن تعداد زیادی فالوور نیست.

با عرضه قابلیت جدید گایدز وبلاگ به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام اوایل امسال قابلیت جدیدی به نام "گایدز" عرضه کرد که به سازندگان محتوا اجازه می داد در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک توصیه ها، منابع و سایر محتوای طولانی بپردازند اما اکنون این قابلیت برای همه کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.

ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد

شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد عکسها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.

صفحه اصلی اینستاگرام با اضافه شدن گزینه‌های جدید دگرگون شد

اینستاگرام پس از چندین سال تصمیم به تغییر اساسی در صفحه اصلی اپ خود گرفته که گزینه‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

«یوتیوب» چگونه برای کاربران درآمدزایی می‌کند؟

معادل فارسی ندارد و عمرش به ۲۰ سال هم نرسیده است اما در این مدت کوتاه توانسته جایگاه خود را بعد از گوگل و قبل از فیس‌بوک در جهان و رسانه‌های تصویری دنیا تثبیت کند.

پیام‌های محو شونده به واتس‌اپ می‌آید

پیام رسان واتس‌اپ در حال آماده سازی قابلیت حذف خودکار پیامها تحت عنوان پیام‌های محو شونده است.

مطالب پر بازدید آرشیو