چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مبين-نت
گيگ پگ

گيگ‌پک راهي براي مديريت هزينه مشترکين TD-LTE

گيگ‌پک خدمتي ويژه براي اينترنت TD-LTE مبين‌نت است که امکان مديريت هزينه و مصرف را براي مشترکين فراهم مي‌کند. در قالب گيگ‌پک مشترکين مي‌توانند در بازه‌هاي زماني مختلف و در راستاي رفع نياز مقطعي‌شان با هزينه بسيار کم حساب خود را شارژ کنند.

ادامه مطلب

گرگان

سرعت اينترنت در گرگان به 40 مگابيت رسيد

باتوسعه شبکه اينترنت پر سرعت ثابت مبين نت (TD-LTE) در شهر گرگان، اينترنت ثابت بي‌سيم خانگي تا سرعت ?? مگابيت بر ثانيه براي اهالي اين شهر قابل دسترسي است

ادامه مطلب

مبين نت

شهر قم به شبکه TD-LTE مبین‌نت پیوست

کاربران اینترنت در شهر قم از این پس می‌توانند با برخورداری از امکانات فناوری TD-LTE، از اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت تا سرعت 40 مگابیت استفاده کنند.

ادامه مطلب

lte

بهره‌برداری از مرکز داده و شبکه TD-LTE

وزیر ارتباطات با اشاره به لغو انحصارهایی که دست شرکت‌ها را برای گسترش و پیشرفت متن‌های اینترنتی می‌بست، از تصمیم وزارتخانه برای لغو انحصار سخن گفت و بهره‌برداری از مرکز داده و شبکه TD-LTE را در راستای این سطح انحصار دانست.

ادامه مطلب

مبين نت

در هزار توي نمايشگاه الکامپ، مبين‌نت هيجان ساخت!

اهداي حجم و دوره مصرف رايگان، ارايه طرح‌هاي پرسرعت و بسيار مقرون به صرفه، تشريح کامل فرآيندهاي مهاجرت از وايمکس به فناوري جديد و ارائه طرح‌هاي تشويقي، ارايه هداياي فيزيکي به رسم يادبود و نيز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکين و ايجاد بخش کافه مشترکين با يک فضاي گرم و دلنشين با اينترنت رايگان از جمله اقدامات مبين‌نت در روزهاي برگزاري نمايشگاه الکامپ ويژه مشترکين وفادار مبين‌نت بود.

ادامه مطلب

کميلي

دستاوردهای مبین‌نت در اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری TD-LTE

شرکت ارتباطات مبین‌نت در بیستمین اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری TDD-LTE که از 8 تا 10 آذر ماه در شهر اوزاکا ژاپن توسط انجمن extended Global Platform XGP و اجلاس توسعه‌دهندگان فناوری TD-LTE برگزار شد، حضور داشت.

ادامه مطلب

طرح باران

"طرح باران" طرح پاییزه مبین نت برای مشترکین وایمکس

مبین نت در فصل پاییز برای طرح های اشتراکی جدید وایمکس، نام "طرح باران" را انتخاب و به مشترکین خود ارایه می کند.

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

منطقه افسریه در پوشش وایمکس مبین‌نت قرارگرفت

حجم بالای تقاضا به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس در منطقه 14 و 15 شهرداری تهران، سبب شد تا مبین‌نت منطقه افسریه و پیروزی را نیز به مناطق تحت‌پوشش وایمکس در شهر تهران اضافه کند.

ادامه مطلب

رامين قلي زاده - آذربايجان

بازديد وزير ارتباطات آذربايجان از مبين‌نت

وزير ارتباطات و فناوري‌هاي نوين آذربايجان که به دعوت وزير ارتباطات کشورمان به ايران سفر کرده بود، از شرکت ارتباطات مبين‌نت بازديد کرد.

ادامه مطلب

مبين نت

باشرکت در نظرسنجی مبین نت جایزه بگیرید

با شرکت در نظرسنجی اینترنتی مبین نت و پاسخ سوالات طرح شده، یکی از برندگان 10 دستگاه پاوربانک شیائومی باشید.

ادامه مطلب