پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مبين-نت
مبين نت

30 درصد تخفیف ویژه‌ی وایمکس مبین‌نت در شهرهای خاص

شرکت ارتباطات مبین نت در راستای ارتقای سطح دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت بی‌سیم سراسری، اقدام به ارایه‌ی طرح ویژه‌ی یک ساله با 30 درصد تخفیف و به قیمت 280 هزار تومان نموده است.

ادامه مطلب

فاوا

رتبه‌ی اول اپراتور وایمکس کشور در جشنواره‌ی ملی فاوا تعیین شد

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره‌ی ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حالی با حضور معاون اول رئیس جمهوری در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که شرکت ارتباطات مبین‌نت در بخش ارایه‌دهندگان اینترنت وایمکس به عنوان برگزیده‌ی کشوری انتخاب و رتبه‌ی اول را کسب کرد.

ادامه مطلب

وبينار

برگزاری وبینار آموزشی «مروری بر فناوری‌‌های باندپهن بی‌سیم»

نهم اسفند ماه، هم‌زمان با روز جهانی حمایت از حقوق مصرف‌کننده، وبینار آموزشی‌ «مروری بر فناوری‌‌های Wireless Broadband» با حمایت شرکت ارتباطات مبین‌نت برگزار می شود.

ادامه مطلب

كميلي زاده

زیرساخت‌های فرسوده عامل قطعی اینترنت

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت با اشاره به این‌که استاندارد کیفیت اینترنت در ایران تفاوت چندانی با اینترنت در سایر کشورها ندارد، گفت: برخی مشکلاتی که در قطعی اینترنت بوجود می‌آید، به زیرساخت‌های سیمی فرسوده مربوط است.

ادامه مطلب

مبين نت

مبین‌نت: مجوز TD-LTE گرفتیم

با ایجاد اولین شبکه نسل چهار در کشور، مبین‌نت به عنوان نخستین اپراتور دارای LTE در گزارش انجمن جهانی GSA معرفی شد.

ادامه مطلب

طهماسبي

مدیرکل تکنولوژی و طراحی شبکه‌ مبین نت مطرح کرد

پیاده‌سازی شبکه LTE از سوی مبین نت

مدیرکل تکنولوژی و طراحی شبکه‌ی شرکت ارتباطات مبین نت با بیان اینکه سرعت اسمی پیاده‌سازی مناسب در LTE حدود 100 تا 150 مگابیت بر ثانیه است گفت: اگر مجوزهای لازم را دریافت کنیم، به دلیل تخصص و دانشی که در سال‌های اخیر در این زمینه کسب کرده‌ایم، می‌توانیم ظرف دو تا سه ماه آینده شبکه‌ی LTE را راه‌اندازی کنیم.

ادامه مطلب

مبين نت

مبين‌نت مجوز نسل 4 دريافت کرد

شرکت ارتباطات مبين‌نت اعلام کرد: مجوز پياده سازي شبکه‌ ارتباطي باندپهن بي‌سيم با فناوري نسل چهارم به اين شرکت اعطا شده است.

ادامه مطلب

مودم

آغاز جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت

جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل، با شرایط استثنایی برای مشترکان جدید و فعلی مبین‌نت آغاز شد.

ادامه مطلب

مبين نت

چراغ مبين‌نت در ملاير خاموش مي‌شود

برخي از هموطنان در شهرستان ملاير واقع در استان همدان طي تماس‌ با تسنيم ضمن ابراز نگراني از برنامه شرکت مبين‌نت براي توقف خدمات در اين شهرستان درباره صحت و سقم چنين موضوعي پرسيدند.

ادامه مطلب

مبين نت

مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي GTI درآمد

شرکت ارتباطات مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي (GTI (Global TD-LTE Initiative درآمد تا در کنار ساير اپراتورهاي پيشرو جهان، تکنولوژي TD-LTE را به عنوان يک استاندارد اصلي در شبکه‌هاي باندپهن در کشور توسعه دهد.

ادامه مطلب