چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مبين-نت
مبين نت

شبکه مبین نت در بابل و ساری دچار اختلال می شود

شبکه وایمکس مبین نت در شهرهای بابل و ساری به ترتیب در تاریخ های 28 و 29 آذرماه به منظوریکپارچه سازی سایت های فرستنده دراستان مازندران دچار اختلال می شوند.

ادامه مطلب

کميلي زاده

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت:

مودم جیبی وایمکس مبین نت با هفت درصد تخفیف در نمایشگاه الکامپ عرضه می‌شود

معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت گفت: در الکامپ نیز همانند نمایشگاه تلکام برای معرفی اینترنت شخصی با مودم جیبی وایمکس مبین نت حضور خواهیم داشت.

ادامه مطلب

رضوي

همراه اول با مبين نت براي نصب آنتن مشارکت مي کند

معاون شرکت ارتباطات سيار ايران از همکاري اپراتوراول با مبين نت براي نصب آنتن در سراسر کشور خبر داد.

ادامه مطلب

کميلي زاده

تخفیف ویژه مودم‌های جیبی مبین‌نت در ایام نمایشگاه

شرکت ارتباطات مبین‌نت در نمایشگاه تلکام امسال مودم‌های جیبی (pocket modem) خود را با 7 درصد تخفیف فقط به بازدیدکنندگان این نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب

مبين نت

اشکال از زیرساخت، عذرخواهی از مبین نت

شرکت ارتباطات مبین نت از کلیه کاربران وایمکس به ویژه در شهرهای کیش، چابهار، تبریز، شهرکرد، بندرعباس و ایلام به خاطر قطعی‌های مکرر وایمکس عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب

مودم جيبي

مبین نت مودم جیبی وایمکس عرضه می‌کند

شرکت ارتباطات مبین نت در نمایشگاه تلکام امسال مودم‌های جیبی (Pocket modem) خود را رونمایی می‌کند.

ادامه مطلب

پوشش شبکه وایمکس مبین نت به 40 شهررسید

با راه اندازی شبکه وایمکس مبین نت در شهرهای خوی، ری، لواسان، تربت جام و سبزوار پوشش شبکه وایمکس مبین نت، 40 شهر بزرگ کشور را در برگرفت.

ادامه مطلب

مبين نت

شهرهای درجه دو استان‌ها به زودی تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز که مسوولیت نظارت و کنترل پروژه شبکه وایمکس ارتباطات مبین نت را برعهده گرفته است در مورد توسعه چشم‌گیر پوشش این شبکه در تمامی مراکز استان های کشور گفت: شبکه سراسری مبین نت به زودی شهرهای درجه دو را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

پوشش شبکه وايمکس مبين نت در تمامي مراکز استان ها

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل همراه اول:

مبین نت امسال باید 200 هزار مشترک وایمکس جذب کند

19 مرداد سال 1373 اولین زنگ تماس تلفن همراه در کشور با همت مدیران وقت طنین انداز شد. در آن زمان هیچ کس فکر نمی‌کرد این فناوری که در آن روزها به واسطه قیمت های میلیونی یک خط سیم کارت بسیار لوکس به نظر می رسید، روزی به عنوان جزیی جدایی ناپذیر از زندگی شهروندان ایرانی تبدیل شود. 17 سال از اولین تماس تلفن همراه گذشت و همراه اول شمع 18 سالگیش را همزمان با روز خبرنگار 1390 فوت کرد. اکنون با وجودی که هنوز اپراتور سوم در کشور آغاز به کار نکرده همراه اول سودای تجهیز شبکه اش را به آخرین فناوری موجود در دنیا که امروزه به نام LTE از آن در دنیا نامبرده می شود در سر می پرواند. به منظور بررسی مشکلات موجود و برنامه های همراه اول برای نوسازی و باز طراحی شبکه اش گفت و گویی با وحید صدوقی مدیرعامل همیشه در صحنه رسانه اپراتور اول کشور رفتیم که می خوانید.

ادامه مطلب