جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

وزیر ارتباطات: امسال ماهواره‌های جدید به مدار لئو می‌فرستیم

وزیر ارتباطات در مورد برنامه‌های مربوط به توسعه اینترنت ثابت، پرتاب ماهواره و افزایش نرخ اینترنت توضیح داد.

توضیحات خضریان درباره چرایی ممنوعیت واردات آیفون

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت ممنوعیت واردات کالاهای لوکس همچون گوشی برند اپل پرداخت.

رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود

رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» با هدف ایجاد فضای سرگرم‌کننده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

عضویت در پیام‌رسان "وی" اجباری است؟

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر اجباری شدن عضویت در پیام رسان "وی" برای رجیستری گوشی موبایل، گمرک ایران این موضوع را رد کرد.

«ایران نوآفرین»، سامانه‌ای برای ارائه خدمت به کسب‌وکارهای نوپا

در ۶ ماه پایانی ۱۴۰۰، مبلغ چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات از محل وجوه اداره شده و در قالب طرح «بومواره» به کسب‌وکارها ارائه شده است.

آخرین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه اعلام شد

بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمستان ۱۴۰۰، ایرانسل تنها اپراتوری است که سهم بازارش افزایش داشته است.

تبلت و موبایل جایگزین قلم و کاغذ در کنکور می‌شوند

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون‌های سراسری بدون کاغذ و الکترونیکی که از سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهند شد، تلفن همراه، تبلت و رایانه جایگزین قلم و کاغذ می‌شوند.

درج قیمت بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ هم الزامی شد

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود بر معیشت مردم تاکید داشته و اجرای طرح «خرید شفاف» نیز با همین منظور است و ادامه دار خواهد بود. طرح مذکور در ۶ مرحله تعریف شده که تاکنون ۴ مرحله آن اجرا شده و مرحله پنجم آن نیز از اول اردیبهشت به مرجله اجرایی رسید.

چرا پروژه توسعه ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری با رویکرد فعلی دولت به شکست منجر می‌شود؟

آیدین عدالت، عضو هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در یاداشتی از موانع توسعه‌ی ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم می‌گوید.

مقایسه تمام بسته های اینترنت چهار اپراتور تلفن همراه ایران

در پی تغییرات قیمت اینترنت حال دیگر مصرف کنندگان اینترنت برای انتخاب بسته‌های خود حساسیت بیشتری نسبت به قبل دارند. اما نگاهی به قیمت بسته اینترنت شرکت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات اینترنت نشان می‌دهد که تفاوت بین این بسته‌ها خیلی هم فاحش نیست؛ اگرچه مصرف کننده حتی این تفاوت اندک را هم مورد توجه قرار می‌دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو