شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

فناوری‌های دیجیتال برای افراد مسن و سالمندی سالم

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU)، "فناوری‌های دیجیتال برای افراد مسن و سالمندی سالم" را بعنوان شعار روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) سال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

معاون و مشاور وزیر ارتباطات از نمایشگاه اینوتکس دیدن کردند

معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از عیسی زارع پور از یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) دیدن کردند.

یک مشاور حوزه دیحیتال: انقلاب صنعتی چهارم متاورس صنعتی است

یک مشاور، استراتژیست و خط مشی‌گذار حوزه دیجیتال گفت: سه گام در حوزه صنعت و فناوری مطرح است که در گام اول باید مدل اطلاعاتی برای متادیتاهای تولید شده رسم شود.

عینک مترجم همزمان گوگل رونمایی شد

مدیرعامل گوگل نمونه اولیه عینک هوشمندی را نمایش داد که این شرکت سرگرم ساخت آن است و می‌تواند زبانهای دیگر را به صورت لحظه‌ای ترجمه کند.

پوشش ۵G در تمام مراکز استان‌ها و شهرهای اصلی؛ برنامۀ ایرانسل برای دو سال آینده

بیش از یک سال پس از راه‌اندازی ششمین سایت ۵G ایرانسل در جزیرۀ کیش و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX ۲۰۲۲)، «سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات» با حضور مدیران و صاحب‌نظران حوزۀ ارتباطات، در این جزیرۀ زیبای خلیج فارس برگزار شد.

تمرکز ۹۰ درصد فعالیت‌های پژوهشگاه ICT روی شبکه ملی اطلاعات

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۹۰ درصد فعالیت‌های پژوهشگاه امسال در زمینه شبکه ملی اطلاعات تمرکز دارد.

راه‌اندازی شبکه ۵G همراه اول در جزیره کیش همزمان با کیتکس ۲۰۲۲

هشتمین سایت ۵G همراه اول به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنتی کشور، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و از امروز قابل استفاده توسط کیشوندان است.

۷ رسانه صوت‌وتصویر فراگیر مجوز ساترا دریافت کردند

نمایندگان ۷رسانه صوت‌وتصویر فراگیر «توان تی‌وی»، «پایگاه خبری چشم شهر»، «تی‌وی ‌هیرکان»، «تی‌وی صمت»، «خنده»، «کارتونا» و «رواق» با حضور در ساترا، مجوز فعالیت رسمی خود را دریافت کردند.

فناوری‌های دیجیتال در خدمت سالمندان شعار روز جهانی ارتباطات شد

اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) «فناوری‌های دیجیتال در خدمت سالمندان» را به عنوان شعار سال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

زارع‌پور از خط قرمز و شروط وزارت ارتباطات برای افزایش قیمت اینترنت خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تعرفه‌های اینترنت از سال ۱۳۹۵ تاکنون با وجود چند برابر شدن قیمت‌ها، ثابت مانده، گفت: اپراتورها معتقدند که امکان توسعه خدمات را ندارند زیرا درآمدها آن‌ها ثابت مانده و هزینه‌ها چند برابر شده بنابراین خواستار افزایش تعرفه هستند که وزارت ارتباطات فعلا با درخواست آن‌ها موافقت نکرده البته اجازه حذف بسته‌هایی که بهای آن‌ها کمتر از کف قیمت بوده‌، صادر شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو