شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

سامانه گذرنامه فرودگاه امام هک شد؟

ایرنا نوشت: سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) حمله سایبری به سیستم چکِ گذرنامه فرودگاه امام خمینی را تکذیب کرد و از رفع نقص فنی با کمک عوامل واحد گذرنامه فرودگاه خبر داد.

مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت مخابرات ایران ۶تیر ماه برگزار می شود

مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق‌العاده و بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران (سهامی عام)، روز دوشنبه ۶تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد

همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

تعلیق حساب کاربری وزیر ارتباطات توسط توییتر

اکانت توییتر وزیر ارتباطات که همزمان با سفر او برای شرکت در اجلاس WSIS۲۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به حالت معلق (Suspend) در آمده است.

آغاز به‌کار رسمی در توییتر فیلترشده؛ وزیر ارتباطات بالاخره کوتاه آمد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در ۹ ماه زمان وزارتش در توییتر حضور نداشت و علتش را خط قرمز بودن پلتفرم‌هایی که طبق قانون جمهوری اسلامی فیلتر شده‌اند عنوان کرده بود، در نهایت برای تعاملات بین‌المللی به این شبکه اجتماعی فیلترشده پیوست.

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل

متقاضیان استفاده از سرویس ترابرد شماره تلفن همراه می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین یا پایگاه اینترنتی اپراتوری که قصد مهاجرت و استفاده از شبکه‌اش را دارند، از شرایط ترابرد شماره مطلع شده و درخواست خود را ثبت کنند.

تقسیم کار ملی؛ برای یک پروژه ملی

ارتباطات ثابت در یک دهه گذشته تغییر بنیادینی را پشت سر گذاشت تا متناسب با تغییرات فناوری توسعه خدمات آن در سراسر کشور سرعت یابد.

همه هستند اما جایی برای مردم نیست فهرست کامل چهره‌های سیاسی ایرانی فعال در توییتر؛

توییتر، شبکه اجتماعی که اگرچه فیلتر است اما مسئولان ایرانی بدون محدودیت در آن حاضرند. بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد بیش از ۲۶۰ مقام رسمی از اعضای هیئت دولت گرفته تا مجلس، شورای شهر تهران و سایر نهادهای سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... در این پلتفرم فیلتر شده فعال هستند. جالب است بدانید نزدیک به ۶۰ درصد اعضای کمیسیون طرح صیانت و دیگر موافقان این طرح نیز حضوری فعال در توییتر دارند.

مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند.

برای رفع خرابی تلفن ثابت با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرید

مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

مطالب پر بازدید آرشیو