سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین: دولت مکلف به اصلاح مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی شد

با توجه به بررسی‌های هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، مصوبه هیأت وزیران درباره تعیین مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان در سال ۱۴۰۱ مغایر قانون شناخته و برای اصلاح به دولت ارجاع شد.

رومینگ بین‌المللی چطور فعال می‌شود؟

امکان فعال‌سازی خدمات رومینگ در اپراتورهای همراه از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری فراهم است و تنها درصورت خروج از کشور و نه صرفا با فعال بودن رومینگ اپراتورها، تعرفه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد.

تنظیمات جدید واتس‌اپ برای جلوگیری از سرک کشیدن مخاطبان خاص

واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.

نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل به زودی به همدان می‌آید

مدیرعامل ایرانسل از راه‌اندازی سایت نسل پنج تلفن‌همراه در همدان خبر داد.

اینستاگرام قابلیت کنترل حساب کاربران نوجوان را فعال کرد

اینستاگرام ابزارهای نظارتی والدین بر حساب های کاربری نوجوانان را انگلیس و ایرلند ارائه کرد.

نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از استان قزوین آغاز شد

عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران با عنوان اختصاری "نجما"، پیش از ظهر سه شنبه ۲۴خردادماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مقامات کشور، مدیران ارشد حوزه ارتباطات، مدیران شرکت مخابرات ایران و فعالان ارتباطی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

انتشار نسخه وب رایگان فوتوشاپ

شرکت ادوب قصد دارد نسخه وب جدید رایگان ابزار ویرایش عکس محبوب فوتوشاپ را منتشر کند.

اینترنت اکسپلورر به تاریخ پیوست

مایکروسافت اعلام کرد از امروز به بعد از مرورگر اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمی کند. این برنامه ۲۷ ساله که زمانی بسیار محبوب بود اکنون مانند موبایل های بلک بری و مودمهای دیال آپ به تاریخ پیوست.

وزیر ارتباطات: دولت سیزدهم از کسب‌وکارهای آنلاین حمایت می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت سیزدهم، نگاه ما حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال است؛ چرا که اعتقاد داریم ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه تمام بخش‌های کشور است.

سرانجام ۲ مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای حضور کودکان در فضای مجازی

عضو حقیقی شورایعالی فضای مجازی گفت: درباره توسعه فضای مجازی سالم، مفید و ایمن برای همه کاربران و صیانت از حقوق کودک و نوجوان در فضای مجازی، ۲ مصوبه و سند در شورایعالی فضای مجازی تصویب شده اما این مصوبات در مرحله اجرا اشکال دارند.

مطالب پر بازدید آرشیو