جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو پربیننده ترین مطالب

پروژه‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات افتتاح شد

با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های ارتباطی وزارت ارتباطات، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی افتتاح شد.

اتصال ۴۱۰ روستای کشور از طریق همراه اول به شبکه ملی اطلاعات

همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، اتصال بیش از ۶۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات برقرار شد که همراه اول اتصال ۴۱۰ مورد از روستاها را برعهده داشت.

حذف امضاهای طلایی با راه‌اندازی « پنجره واحد خدمات دولت هوشمند»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه واحد خدمات دولت هوشمند در آستانه بهره‌برداری است، شفافیت، حذف امضاهای طلایی، مردمی شدن دولت و تسهیل کار مردم از مزیت‌های آن برشمرد.

شناخت، ایده پردازی و خلاقیت، هنر روابط عمومی امروز است

زارعیان استاد ارتباطات و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که در اداره کل ارتباطات شرکت برگزار شد ، ضمن قدردانی از همکاران این اداره کل و همکاران روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور روابط عمومی دانش بنیان را الگوی حوزه روابط عمومی امروز دانست.

هدیۀ ایرانسل برای روز جهانی ارتباطات اعلام شد

ایرانسل، هدیۀ خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

پیام رئیس رگولاتوری به مناسبت روز جهانی ارتباطات

امسال "فناوری‌های دیجیتال برای افراد مسن و سالمندی سالم" بعنوان شعار روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) انتخاب شده است.

۷ ترفند برای اینکه عمر گوشی‌تان بیشتر شود

ارتقای هر ساله به جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند عالی به نظر می‌رسد، اما این کار چندان ارزان نیست، بنابراین یاد بگیرید چگونه تلفن خود را طولانی‌تر نگه دارید.

مبین‌نت: حملات گسترده سایبری باعث اختلال در سرویس کاربرانمان شده است

مبین‌نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده دلیل افت سرعت و قطعی اینترنت روز گذشته این شرکت به دلیل حملات گسترده سایبری بوده است.

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ۳۲ کشور جهان عرضه می‌شود

شرکت استرالینک، ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای اعلام کرد که این سرویس برای مردم ۳۲ کشور در سراسر جهان در دسترس و قابل استفاده است.

برگزاری «ایده‌بازار پست» با حضور وزیر ارتباطات

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست از برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست با عنوان «ایده‌بازار پست» خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو