جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رویدادها

اطلاعیه رگولاتوری در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی‌های تلفن همراه

با توجه به تغییر ساعت برخی تلفن‌های همراه و سامانه‌ها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نکاتی را به شرح زیر به آگاهی هموطنان می‌رساند.

در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت معرفی ظرفیت های ITMC در تولید تجهیزات شبکه FTTx

وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه کارخانجات مخابراتی ایران در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها با محوریت FTTx ، ظرفیت های ITMC در زمینه تولید تجهیزات شبکه فیبرنوری را مورد توجه قرارداد.

علی اکبر فراهانی مدیرعامل جدید آسان پرداخت شد

در جلسه هیات مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت انتخاب شدند.

حرف های عمو مردکی درتله کام ۲۰۲۱

تله کام ۲۰۲۱ با همه کوچکی نسبت به بیست و یک دوره پیشین خود به پایان رسید. آنچه احتمالا از این نمایشگاه باقی مانده است تا اثربخشی این نمایشگاه مهم حوزه مخابرات را به تصویر بکشد لزوما نه رویدادهای برگزاری است که حرف های غیررسمی بازدید کنندگان آن در گفتگوهای میان فردی هم می تواند باشد.

معاون وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات به تخصص جامعه متعهد بسیجی نیاز دارد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با تکیه بر توانمندی‌های جامعه متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.

یک کارشناس حقوق فناوری اطلاعات: حال نظام حکمرانی ما خوب نیست

یک کارشناس حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه حال نظام حکمرانی ما خوب نیست گفت: تأسیس نهاد رگولاتور عالی فضای مجازی که در طرح حمایت از کاربران آمده اوضاع را بدتر می کند.

مخابرات به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی به مدیران استانی است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: «یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آنها است.»

اولین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده برگزار می‌شود

نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده (AR/VR) ایران با همکاری مشترک مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تمامی بازی‌های ویدئویی که در این زمینه‌ توسعه داده شده‌اند، برگزار می‌شود.

آرزوی موفقیت «آذری جهرمی» برای «زارع پور»

محمدجواد آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای باقیمانده مطابق با قولی که داده بود در دستور کار است، برای عیسی زارع پور وزیر جدید ارتباطات آرزوی موفقیت کرد.

تحول دیجیتال در عصر جدید برای تمامی سازمان ها یک ضرورت استراتژیک است.

مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان همایش آنلاین تحول دیجیتال با محوریت رهبری و راهبردی دیجیتال ، تجربه مشتری ، هوش مصنوعی در سازمان ها ، نوآوری در عصر دیجیتال ، مدل های تحول دیجیتال ، بانکداری و بیمه برگزار می کند.

مطالب پر بازدید آرشیو