جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

توضیح مدیرکل همراه اول درباره پویش دعوت از نامزدهای انتخابات آتی

مدیرکل ارتباطات همراه اول در توئیتی در خصوص پویش دعوت از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری توضیح داد.

کاهش ضریب نفوذ اینترنت ثابت

ضریب نفوذ پهن‌باند تا پایان سال ۱۳۹۹، به ۱۰۶.۳۵ درصد رسیده که ۱۰۰.۲۲ درصد آن مربوط به اینترنت پهن‌باند سیار و ۶.۱۳ درصد مربوط‌ به اینترنت پهن‌باند ثابت است و در مقایسه با آمار سال ۱۳۹۸، با کاهش روبه‌رو شده است.

چرا اینترنت باوجود منع قانونی، گران شد؟

امسال قرار نیست اینترنت گران شود؛ نه ثابت و نه همراه. این را مصوبه جدید مجلس می گوید و کاربران اینترنت هم به خوبی از آن مطلع شده اند. اما پس قضیه افزایش قیمت اینترنت ثابت در برخی شرکت ها چیست؟

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: درتلاش برای تحقق رضایت مندی مشتریان هستیم

دکتر محمودزاده با برشمردن روش های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیازهای جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.

این سیم‌کارت‌ها را نخرید

یکی از روش‌های کلاهبرداری از کاربران این است که با افراد تماس گرفته و وعده سیم‌کارت‌هایی با شماره رند و یا هم‌شماره سیم‌کارت‌های قدیمی با قیمتی پایین‌تر از معمول می‌دهند، در حالی که در اکثر موارد تماس‌هایی که گرفته می‌شود، کلاهبرداری است.

جوابیه شرکت مخابرات به سازمان تنظیم مقررات

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به خبر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ) سازمان تنظیم مقررات مبنی بر «افزایش شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹» جوابیه‌ای صادر کرد.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری: تعداد شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹ افزایش داشت

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از ۳۴ درصد در سال ۹۸ به بیش از ۴۲ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت شب‌های قدر

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر و ایام عزاداری شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی در اختیار مشترکان دائمی و اعتباری قرار می‌دهد.

شرکت مخابرات ایران در روز جهانی کارگر تعطیل است

شرکت مخابرات ایران، روز شنبه، ۱۱ اردیبهشت، مصادف با اول ماه می، روز جهانی کارگر، تعطیل است.

دعوت مبین‌نت از پیمانکاران برای تامین سامانه CaptivePortal

شرکت ارتباطات مبین‌نت برای تامین سامانه کپتیوپورتال خود از پیمانکاران توانمند دعوت به همکاری کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو