شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

آلمان اپراتورهای تلگرام را جریمه می کند

مقامات آلمان نامه ای به اپراتورهای تلگرام ارسال کرده و خواهان تعیین نماینده و کانالی برای ارجاع شکایات کاربران هستند.

ایرانسل با بسته ویژه اینترنت و مکالمه به استقبال تابستان می‌رود

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

درخواست از وزیر ارتباطات دولت آینده؛ تشکیل معاونت ارتباطات بین الملل و انتقال تکنولوژی در وزارت ICT

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: ضرورت تشکیل معاونت ارتباطات بین الملل و انتقال تکنولوژی در وزارت ارتباطات دولت آینده احساس می شود.

رکورد ارتباطات کوانتومی در فیبر نوری شکسته شد

محققان رکورد ارتباطات کوانتومی در فیبر نوری را شکستند و توانستند اطلاعات کیوبیتی را در فاصله ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری منتقل کنند.

سیم‌کارت دوم گوشی چطور فعال می‌شود؟

اگر گوشی دوسیم‌کارته‌ای دارید که پیش از این تنها با یک سیم‌کارت از آن استفاده می‌کردید، درصورت قرار دادن سیم‌کارت دوم، پیامک هشدار غیرقانونی بودن دستگاه برای شما ارسال می‌شود، اما می‌توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت سیم‌کارت خود درآورید.

بایدها و نبایدهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی می شود

سومین گردهمایی مجازی خانواده ICT با موضوع بررسی بایدها و نبایدهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت «رگولاتور،اپراتور، کارآفرین» برگزار می شود.

تبدیل سیم‌کارت‌؛ جدیدترین کلاهبرداری‌ از مشترکان

روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که بخواهند از عدم اطلاع مردم بهره بگیرند.

حذف پاسخگویی به مشتریان همراه اول در ۵ مرکز مخابراتی

فعالیت ۵ مرکز مخابراتی در استان تهران در خصوص انجام خدمات امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار از تاریخ ۱۸ خرداد ماه متوقف می شود.

سهامدار ایرانسل منتظر خارج کردن بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از ایران

تلاشهای تهران برای رفع تحریمهای آمریکا می تواند به شرکت MTN آفریقای جنوبی اجازه دهد حدود ۲.۸ میلیارد راند (۲۰۴ میلیون دلار) پول نقد را از ایران خارج کند.

آذری جهرمی: پیشرفت در جهت رسیدن به کمال را دنبال می‌کنیم/نباید در عرصه توسعه ارتباطات عقب بنشینیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردهای توسعه ارتباطاتی امروز کشور را در راستای تحقق ایدئولوژی عدالت در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: هدف ما پیشرفت در جهت رسیدن به کمال است و نباید کم‌کاری در روشن‌گری و تولید محتوی بهانه عقب نشستن از پیشرفت در توسعه تکنولوژزی‌های ارتباطاتی کشور شود.

مطالب پر بازدید آرشیو