جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

امکان ایجاد شبکه مویرگی فیبر نوری با استفاده از امکانات شهرداری

مشاور مدیرعامل فاوای شهرداری با بیان اینکه ٣۵درصد ترافیک داده روی شبکه فیبر نوری شهرداری است، گفت: هر کسی می‌خواهد در حوزه فیبرنوری در شهر تهران فعالیت داشته باشد حداقل باید متری ۴۰۰ هزار تومان هزینه کند بنابراین باید به سمت ایجاد شبکه مویرگی از طریق شبکه شهرداری رفت.

به دلیل عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق وزیر ارتباطات عذرخواهی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت قطعی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق گفت: باتری دکل‌های تلفن همراه، برای دو ساعت پاسخگوی قطع برق هستند، اما در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست. در تلاش برای بهبودیم و از مشکل به‌وجودآمده پوزش می‌طلبیم.

همکاری رایتل با پويش ملی ارتقاء سطح آگاهی‌های حقوقی جامعه

شرکت خدمات ارتباطی رایتل طی امضای تفاهم‌نامه همکاری با‌ پویش ارتقاء سطح آگاهی‌های حقوقی جامعه هم‌قدم شد.

سومین نوآوردگاه «مرکز نوآوری ایرانسل» برگزار شد

در سومین سال فعالیت مرکز نوآوری ایرانسل، سومین نوآوردگاه این مرکز، با حضور ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شد.

شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

مشترکینی که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک از شاتل موبایل هدیه بگیرند.

تلاش مخابرات برای غیرحضوری کردن تمام خدمات

صفحه مجازی مخابرات پستی را درمورد ارائه غیرحضوری خدمات فروش و پس از فروش منتشر کرد.

گزارش جدید «اسپیدتست»؛ سرعت جهانی اینترنت در ماه جاری رشد کرد/ برترین کشورها در اینترنت

جدیدترین گزارش وب سایت اسپیدتست نشان می‌دهد متوسط سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در ماه میلادی جاری رشد کرده و جایگاه ایران در رده‌بندی سرعت اینترنت ثابت ۴ پله صعود کرده است.

مطالبات فعالان صنعت ارتباطات از رئیس جمهور منتخب

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در نامه ای مطالبات فعالان ارتباطات از رئیس جمهور منتخب را عنوان کرد و خواستار استفاده واقعی دولت سیزدهم از ظرفیت و تجربیات نخبگان در اداره کشور شد.

سیم‌کارت واگذارشده چطور بازیابی می‌شود؟

برای بازیابی اطلاعات سیم‌کارتی که منقضی یا واگذار شده است، می‌توان با مراجعه به سامانه همتا و وارد کردن شناسه (IMEI) دستگاه و شماره سیم‌کارت، اطلاعات را بازیابی کرد.

وزیر ارتباطات اعلام کرد راه‌اندازی IXP‌ زیرساخت در منطقه پیام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت در خرید و فروش اینترنت، بیان کرد: این انحصار باید آزادسازی شود و مرکز IXP شهید فخری‌زاده خرید و فروش اینترنت را بین شرکت‌های داخلی و بین‌المللی تسهیل می‌کند و گام مهمی برای رفع انحصار زیرساخت است.

مطالب پر بازدید آرشیو